Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
15. září 2011 v 21:57
gema
Všichni oficiálové mlčí. To s tím odvlečením pozornosti jsem nepochopil
15. září 2011 v 19:35
Admin
Gema - jsi tady? Hledám originál poslední zprávy na RJ, ale zatím marně. Bývá zvykem, že co se vypustí a někomu se to v Rusku nelíbí, tak to prostě stáhnou...
15. září 2011 v 19:12
Admin
Uvidíme, co ukáže rekonstrukce v reále...
15. září 2011 v 14:57
Admin
Fakt je ten, že při pohledu na oficiální video startu není vidět žádný dým z podvozku a to by v případě zatažené parkovací brzdy, vzhledem k přehřátí součástí podvozku, zřejmě vidět byl.
15. září 2011 v 14:47
Admin
Přeji všem dobrý den. Kolem celé věci je tolik otazníků, že záměrně do diskuze nezasahuji a čekám na další výsledky vyšetřování. Ty by měly být známy zítra, po výslechu přeživšího člena posádky.
Nikde není zmíněno, že piloti, či palubní inženýr před letem "požili". Uvedl jsem pouze skutečnost, že neprošli zkouškou na alkohol. Možná jsem měl zvolit správnější formulaci:" Posádka nebyla podrobena zkoušce na alkohol." Zkouška se provádí namátkou.
14. září 2011 v 21:31
gema
Ne, příspěvek mi nevadil, jen jsem se snažil věci uvést na pravou míru, asi tak bych to viděl
14. září 2011 v 21:13
Alin
to gema^
Já taky nevěřím, ja znam tu zpravodajsku kuchyn na obou stranách, jen mě se zdálo že autor těchto stránek je rozumný člověk, a chtěla jsem mu dát odkaz na forum ruských pilotu. Pokud jde o diskusi na Novinkach na toto téma -, ona pomohla mě ve volbe kteru jsem musela udělat. Jinak taky očekávam výsledek šetření MAK.
Ještě jednou se omlouvám, pokud muj přispevek nebyl vhod.
14. září 2011 v 20:21
gema
Kontroly alkoholu jsou vzácné a namátkové, ale myslím si, že by si to nikdo nelajznul
14. září 2011 v 20:07
Kodl
Chapu taky me to stve, jak kazdy vymysli a proto jsem se vas zeptal na vas nazor, protoze si myslim ze tomu rozumite a muzete mit na to pohled z technicke stranky, zminku o alkoholu jsem mel jen z toho duvodu, ze udajne neprosli nejakou kontrolou a ze se muze stat vse ..... Jinak si moc cenim vasich prispevku.
14. září 2011 v 19:56
gema
to Alin:

Omlouvám se ale nevěřím žádným novinám, jelikož lhaní bylo za týden toliko, že jsem to neviděl. Nevěřím ani našemu trafikantnímu zástupci z úřadu "odborníků" ale jen na trafiky. Věřím pouze důvěryhodným členům týmu a to jsou BFU a MAK
14. září 2011 v 18:47
gema
Ano byl to dovětek pro všecny co tohle téma ubírají směrem alkohol, blbec, rusák apod. Nejen pro vás ale i pro ostatní a do budoucna. Jinak OK, Samozřejmě že se zatím o příčině mohu jen domnívat, Nemám na stole jediné oficiální vyjádření vyšetřovací komise. Líto je mi už z osobních důvodů posádky a jejich pozůstylých.
14. září 2011 v 18:15
Kodl
Ja vim je si mam pocit ze vas posledni prispevek byl psan pro me "Mimo to poslední nalitý pilot co ho chytli byl angličan a ne rus, takže trochu úcty bych prosil ", ale takhle ja jsem to vubec nemyslel, samozrejme ucta patri vsem!!
14. září 2011 v 18:03
gema
Já jsem se vám pouze na základě faktů snažil odpovědět
14. září 2011 v 17:58
Kodl
Tak hlavne jsem se ptal jake mozne varianty jsou, nikdy bych o zadnem pilotovi nerekl ze byl opilý, pokladal jsem pouze otazky jake tam mohou byt moznosti, spatne jste me pochopil a to je mi lito .....
14. září 2011 v 16:51
gema
Mimo to poslední nalitý pilot co ho chytli byl angličan a ne rus, takže trochu úcty bych prosil
14. září 2011 v 15:58
gema
To Kodl:
1/ minimální, první pilot byl instruktor typu
2/ je to možné vzhledem k tomu, když si uvědomíte že má na tachu kolem 250 km/hod
zkuste si to při couvání autě, jak rychle zareagujete.
3/ viz 2
4/ patrně se o to snažil, ale o alkoholu: nemusí to být ochlasta jako většina přitroublých hokejistů a jejich fanoušků.
5, jelikož jsem se dozvěděl, že na parkovací brzdě se stojí při startu, je téměř nemožné pojíždět, nebo se pohybovat na startu bez poškození.

Pro všechny:

můj názor jsem napsal již na začátku.Pokud se potvrdila už asi desátá verze ohledně závady tak je možná příčina následovná
Poškození ovládání motoru spolu s přeložením letadla.

Stabilizátor - vyloučeno viz níže
Klapky - dle provozní příručky je to vzletová konfigurace
Palivo - blbost, protože nebylo jediné letadlo co tankovalo
Počasí - nehrálo tedy po dohodě s kámošem roli, ačkoli si myslím že trochu ano.
Kvalifikace pilota - blbost, byl s ním instruktor a jednalo o školící let
Parkovací brzda - Vzhledem ke hnusnému zvukovému signálu upozornění / taktéž i u rychlosti V1 aV2 která podléhá obsahu checklistu téměř vyloučeno.
Útok odpůrců hokeje, či mimozemšťanů také blbost.
Počkal bych co nám napíše MAK v závěrečné zprávě zřejmě v prosinci a nepředbíhal bych.
14. září 2011 v 15:34
Kodl
Dobrý den, taktéž mě to zasáhlo asi jako spousty fanoušků, ale už mě nebaví číst jen to jak se v tom lidi matlají, je to zbytečné!!, jen vaše fórum se mi líbí a to v tom že se snažíte hledat příčinu ať už jako profíci nebo amatéři a hlavmě bez vymýšlení kdejakých konspiračních teorií, jsem úplný lajk, vlastně letěl jsem jen ve čmeláku (vzadu v prostoru na posyp při tahání větroně :)) ), zajímalo by mě pár věcí: 1. může mít vliv na pád letadla to, že kopilot nemel s tímto typem zkušenosti?, 2.je možné, že by si pilot nevšiml po kilometru, že stále nemá rychlost a tudíž by bylo bezpečnější zrušit start pokud je to po téhle vzdálenosti ještě možné... 3.přijde to divné jenom mě? nebo i vám, že by musel být pilot úplny amatér: malá rychlost, začnu hledat příčinu, nebo zruším start.... 4.myslíte si, že je opravdu možné aby se snažil vzlétnout za každou cenu i když už věděl, že v podstatě jen poposkočí (jak jsem se dočetl na vaší diskusi) pokud by opravdu nebyl nátlak a nebo vědomost, že je jeden z nich ovlivněný alkoholem?,5.je vůbec možné, aby podvozek vydržel téměř 1900 metrů se zataženou brzdou a pak by na něm na první pohled nebylo vidět jasne opotřebení či zničení? Děkuji za případnou odpověd´, pořád si myslim, že pokud bylo letadlo v naprosém pořádku tak by musel být opravdu idiot, snažit se jít nahoru, když mohl bezpečně zastavit a start opakovat. Přeji vám mnoho dobrých startů a přistání....
14. září 2011 v 13:15
Matrasdx
Ahoj,
pořád narážím na videa z kamer na letišti a hned na začátku, je vidět, že má klapky nastavené pro přistání(nejsem profesionál, ani amatér, jen občas na PC). Proč by se díky tomu nemohl vznést tím, že má dostatečnou rychlost a potom prostě "řízeně" klesat až do nárazu? Přeci to nemusel být "pád"
14. září 2011 v 01:20
Admin
Určitě budu rád a přeji Vám šťastnou cestu. Navzdory tématu, je letecká doprava nejbezpečnější. Létat se bát nemusíte - možná se někdy domluvíme a já Vás do malého letadla vezmu. Můj téměř prioritní e-mail je: aerotransport@seznam.cz
Určitě se ozvěte, jel jsem autem sám 1800km a vím, jak je to bez pravidelných přestávek únavné. Snažte se je dělat každých 200km - alespoň krátké a každou třetí minimálně půlhoďkovou. 2000km - to je něco jako Praha-Moskva... Těším se na další kontakt s Vámi.
13. září 2011 v 23:42
Alin
Dik. No, nemohu říci že jsem velkym přinosem k vaše nové dizkuse, já se bojím létat , a jedu domů na návštěvu autem 2000 km tam a 2000 km zpátky. Jen to, co se stalo, hodně nás všechny zásahlo .. Četla jsem všechny přispevky na novinkach.cz , a myslím si že pouze vy a jeste par lidi nepotrpíte na russophobiu, a opravdu chtěje porozumět co se stalo.
Pokud to bude možzne pokusím se později představit vám kluka z našeho prazskeho ruskeho fóru, je bývalý vojenský pilot.... mě se zdá, že létat ze stíhačky, komunikovat s ním budete pro vas mnohem zajímavější.
<< na začátek | < předchozí   | ... 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... |   další > | na konec >>