Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
10. září 2011 v 04:11
Admin
Vliv určitě trim má. U každého letadla je zapotřebí buď uvážením, nebo výpočtem provést nastavení trimu pro start. Já toto u sportovního letadla dělám uvážením, ale například dlouhý Boeing 757 potřebuje přesný rozpočet.
10. září 2011 v 04:10
Gema
ještě u tu 134 to byl problém spíše ergonometrie pil prostoru, Stity pak byly trvale aretovány
10. září 2011 v 04:07
Gema
no md 80 tm se upálil závit, u tu 124 nevím ale 134 po nich zdědili brzdící štít a tam ho občas otevřeli a šli, u tu 154 to bylo v praze kdy vykopli stabilizátor a ani flapy ani motory jim nepomohli
134 po 124 sdědili tenhle štít, ale koncepčně jde o něco jiného
Co se týče vyvážení to je stavitené trimrem, a pochybuji že by mělo vliv při startu
10. září 2011 v 03:58
Admin
Už skoro dali. Pokud se stabilizátor nachází navrchu ocasu, je tam šroub. Ten způsobil pád MD-80 - teď nevím přesně kdy. To by odpovídalo, protože mu spadnou zadní křídla dolů a tak tlačí dolů i čumes letadla. V reálu jsem si zatím nezapomněl trim zkontrolovat. Ale na simulátoru ano a není fajn startovat TU-154M se stabilizátorem v MÍNUSU. Co je nahráno ve skříňkách, nemusí odpovídat realitě. Pár TU-124 spadlo právě kvůli špatně udělané kontrole. Prostě cvakneš vysunout klapky a na panelu se objevilo, že jsou vysunuté. Ale nebyly - chyběla tam zpětná kontrola. Asi ten trim byl v pr...
10. září 2011 v 03:47
Gema
pokud budu brát že by šlo o poruchu stabilizátoru tak už by vydali přizemění všech jaků
10. září 2011 v 03:46
Gema
1/ stabilizátorem se zase tak nehejbe, a hlavně ne během strtu, to b kurva rychle zjistili.
2/ klapkama se účinost aerodinamiky nikak moc nezvedne,
pokud to takhle chtěli tak jsou volové a tomu nevěřím
10. září 2011 v 03:44
Admin
Na videu není poloha vertikálního stabilizátoru patrná. Možná při průjezdu má křidélka trochu víc nahoru, než je zdrávo. Ale nejsem ekšpert na JAK-42.
10. září 2011 v 03:40
Admin
Ovládání stabilizátoru...
10. září 2011 v 03:40
Admin
Myslim, že je to pokus vysunout na poslední chvíli klapky naplno... Typuju dle fota cca 30 stupňů.
10. září 2011 v 03:39
Gema
no ale co tam, na stabilizatoru nic neni
10. září 2011 v 03:38
Admin
Jestli byl v pytli stabilizátor, pak opravdu neměl moc času. Klapky Tě sice na chvíli nadnesou, ale potom máš po rychlosti. Možná to je tak dobrej pilot, že to vypočítal jako skok do Volhy. Jak jsem říkal, voda hasí. Nicméně kerasin je potvora hořlavá a drží se na hladině...
10. září 2011 v 03:37
Gema
an 24 - 15 přistaní 38
10. září 2011 v 03:35
Gema
podle kamery to vypada ale rusove by to nepsali
10. září 2011 v 03:35
Admin
Boeing 737-400 vzlet 5 stupnu, max. 15.
10. září 2011 v 03:35
Gema
podle metea nic moc vítr a jestli byl nalozenej tak nemel jinou moznost
10. září 2011 v 03:34
Admin
Navíc se mi zdá, že je to víc, než 20 st.
10. září 2011 v 03:33
Gema
vim ze start max 15
10. září 2011 v 03:32
Gema
pak ty dva prispevky zlikviduj
10. září 2011 v 03:32
Admin
Je nová fotka... S klapkama máš 100% pravdu. Proč je vytáh? Stabilizátor ho tlačil dolu a nebyl čas. Jedině zkusit klapky a nouzově přistát.
10. září 2011 v 03:27
Gema
stejne to bude váha, nebyl to žadny blbec ten pilot
<< na začátek | < předchozí   | ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... |   další > | na konec >>