Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
13. září 2011 v 14:07
gema
Na MAK ještě nic oficiálního není
13. září 2011 v 14:05
Admin
No v reále by se mi něco takovýho stát nemohlo. EV-97 prostě parkovací brzdu nemá...
13. září 2011 v 14:05
gema
No je to divný, No je to divný, No je to divný, No je to divný, No je to divný,
13. září 2011 v 14:04
Admin
Jdu to teď zkusit nasimulovat.
13. září 2011 v 14:02
Admin
Na začátku rozjezdové dráhy buď zašlápnout pedálama, nebo, pokud je spěch, tak stáhnout motory, popojedu a postupně plnej kotel...
13. září 2011 v 14:01
Admin
Ale je to fakt divný. Já osobně nikdy parkovací brzdu na rozjezdové ploše nepoužívám. To ať mi nikdo nečiká, že s ní už pojížděli od stojánky...
13. září 2011 v 13:59
Admin
Njn. Jenže ani kapitán, ani kopilot neměli licenci. Ono to v Jáčku jen jednou pípne... A nestartoval kapitán, ale zaškolovaný kopilot. No comment !!! Správně napsali - syndrom blondýny. Bohužel s katastrofálními následky. Uvidíme zítra - mají předat závěrečný protokol o šetření. Ale to je již jen formalita...
13. září 2011 v 13:55
gema
To je nějaká srandaakce? Vždyt mají chcklist???
13. září 2011 v 13:53
gema
Tak opravuji, počasí, v tom zřejmě taky nehraje roli
13. září 2011 v 13:53
Admin
Mrkni na úvodní stránku...
13. září 2011 v 13:51
gema
Ted nevim o co jde?
13. září 2011 v 13:49
Admin
Gema - tak to jsem opravdu nečekal... Zatažená ručka.
13. září 2011 v 12:40
Admin
MIF:
Záměrně přepisuji na YAK. Je to přepis do mezinárodně uznávané angličtiny. Jinak by mohlo dojít k omylu a někdo by si mohl myslet, že spadl Žak...
12. září 2011 v 21:26
gema
No Metars are available, the local weatherstation reported visibility above 50km (27nm), partly cloudy, winds from the north at 14kph (7.5 knots), temperature 17 degrees C, dew point 7 degrees C, humidity 40%, rapidly dropping QNH (1014 hPa at 10:00L, 1011 hPa at 13:00L and 1008 hPa at 16:00L).
Povšimněte si větru, docela vysokého tlaku a hlavně vlhkosti. Čím menší, tím méně reaktivním motorům chutná
12. září 2011 v 21:23
gema
Tím se to potvrzuje, letadlo nemělo technickou závadu. Je to na zmiŇovaných stránkách. Dále bylo na letišti dost pro přetížená letadla zrovna ne dobré počasí.
12. září 2011 v 21:13
gema
Já jsem tomu moc nerozuměl, tady na repráčkách na NB nic moc. Co se týče chování letadla s touto konstrukcí stacilizátoru to nevím, ale na 100% vím, že kdyby nedošlo k nějaké explozi motoru, tak ho pouhá porucha z činnosti nevyřadí. Pokud to dobře chápu, tak jsi se upnul na možnou závadu stabilizátoru.Jak jsem psal nemyslím si to
12. září 2011 v 10:20
MiF
Proč tu většinou píšete YAK? Pokud vím, tak existuje norma o přepisu slovanských jmen z azbuky do latinky.
12. září 2011 v 02:28
Admin
Přidávám do sekce TU-154 záznam z černé skříňky a rekonstrukci mně nepochopitelného pádu tohoto letounu. Gema, snad tomu všemu, co křičej - moc slušných výrazů tam není, budeš lépe rozumět...
12. září 2011 v 02:26
Admin
Neví někdo, jak se chová letadlo se stabilizátorem na vrchu ocasu, pokud vysadí motory? U TU-154M se mi zdá, že stabilizátor šel do plusové ppozice a nešlo jim ho ovládat. U YAK-42 naopak do mínusové, což mohlo být způsobeno výpadkem prostředního motoru (č.2). Ten při poruše mohl zničit ovládání stabilizátoru...
<< na začátek | < předchozí   | ... 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... |   další > | na konec >>