Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
19. září 2011 v 01:31
gema
1139 CREW: (unintelligeble)
1145 CPT: Where are those (unintelligeble), motherfucker?!
1124 CPT: Holy fuck! That shit is fucking crazy! (referring to the thunder storm - author, aka me)
1127 CPT: Holy fuck!
1132 CPT: She, oh fuck! Fucking bitch, and hail too? Fucking slut! (He referred to the storm as a "she" - author)
1140 CPT: Give me (unintelligeble)
1143 CPT: And where to? Maybe to the side? Igor, move a bit more.
1148 CPT: Igor.
1149 NAV: What?
1149,5 CPT: Maybe to the side? Where else can we get away from her, the slut. (Referring to the storm cloud - author)
1152 CREW: (unintelligeble). No.
1154 CPT: Tell me, did we take 390, Andrew? Eh, this montherfucker (he is not referring to Andrew, just cursing to himself. - author)
1156 ST: Pulkovo 612, we are at flight level 390.
1158,5...
1100,3 CPT: Say something? Ah fuck! (this is when the crew lost control of the aircraft)
1100,2...
1105 CREW: We are descending (unintelligeble)
1106 CPT: Where the fuck are we descending, fucking idiots!
1109 CPT: Full power, fuck!
1110 EN: Full power.
1112 CPT: Tell them that we are fucking descending, fuck!
1113 ST: Descending, Pulkovo 612.
1115,9 [Computer Alarm - AoA].
1117 CPT: Carefull.
1120,9 [Computer Alarm - AoA]
19. září 2011 v 01:30
gema
CPT - Captain
NAV - Navigator
TWR - Tower (center)
CREW - unknown (unidentified)
CO - Copilot
ST - Trainee (copilot in training)


1106 CPT: Lets temporarily go to 400 or whatever, this motherfucker, this is completely fucked up. Yes, ask for 390, otherwise we won't be able to go around, fuck!
1112,5 [Sound of Angle of Attack alarm (AoA)]
1117 NAV: Changed
1120 NAV: Tower, this is Pulkovo 612
1121 TWR: Pulkovo 612, receiving you.
1122 CPT: Climb, yes?
1124 NAV: Pulkovo 612, temporarily requesting flight level 390.
1128 CPT: Tell him that its pretty shaky.
1134 TWR: Pulkovo 612, cleared for 3-9-0.
1134 NAV: Climbing to 3-9-0 thank you very much, Pulkovo 6-12
1137 CPT: We will still get this fucker (unintelligeble)
19. září 2011 v 01:19
Admin
Tak do zítra...
19. září 2011 v 01:19
Admin
Jestli můžu doporučit - oba záznamy korespondence TU-154M Pulkovo je lepší poslouchat na sluchátkách. Ten, který má v podkresu rekonstrukci z Flight Simulatoru (klobouk dolů - opravdu povedená rekonstrukce), je lépe zřetelný. Druhý, který ukazuje veškeré vlastnosti letu je se záznamem zvuku v o něco horší kvalitě. Od katastrofy dodnes se mi nepodařilo rozluštit ani 20% záznamu mluveného slova. Ale na prvním video jsou titulky... Objevil jsem to nedávno a ještě neměl čas to pořádně projít. I kvalita titulků je děsná...
19. září 2011 v 01:13
gema
dobrou
19. září 2011 v 01:12
Admin
Gema? To mluvíš o TU-154 asi. Taky si myslím, že je to chyba autopilota. Jinak by nikdo snad nezvedal při snížení rychlosti čumes nahoru - to dělá AP. Ale vypnout ho je cvaknout dvouma čudlíkama...
19. září 2011 v 01:09
Admin
MAK mlčí a já zítra vstávám, ne na anglinu, ale IT-dozor. To mě nebaví, ale je to třeba. Tak dobrou a nechť tyto stránky pomáhají všem, kdo se chce dozvědět více o letectví. I zcestné úsudky jsou postupným osvojováním-si pojmů a fyzikálních zákonů. A ty jsou pro každého stejné. Pokud A. zjistíš něco nového, budu snad na noťasi. Nebo to dej do Aktualit sám, jestli budeš mít náladu. Dobrou noc Tobě i všem ostatním.
19. září 2011 v 01:04
gema
Категория происшествия катастрофа
Фаза полета Горизонтальный (крейсерский) полет
Установленные причины АП ошибка экипажа, погодные условия
19. září 2011 v 01:02
Admin
Njn...
19. září 2011 v 01:02
gema
Ono se to vždycky povídá když to člověk nemusí řešit, to je jak o tom generálovi po boji
19. září 2011 v 00:58
Admin
Je toho tam spousta, ale QNH záleží i na položení letiště.
Hlavní podvozek je schopen u TU-154 přistát na travnaté, či neupravené ploše. Každopádně by asi zmírnil náraz. Ne však v tomto případě. Tam to byla vývrtka ze 12km !!! Dost času na to ji vybrat. Prý došlo palivo, ale motory přestaly pracovat až při vývrtce a to jen dva. Proč by při zjištění ztráty výkonu motorů zvednul čumák nahoru - to nechápu. Podívám se do mapy, nebo na GPS a snažim se sakra někam bezpečně doplachtit a ne to zvednout a uvést do volného pádu, jako u zmíněné MD-80. Tam jim vyskočil klín na šroubovnici...
19. září 2011 v 00:51
Admin
Takový nízký tlak jsem ječtě nezažil. Alespoň co lítám. Tak nejspíš dělám chybu v přepočtu. Nebo proto bylo kapitánovi "špatně"?
19. září 2011 v 00:51
gema
to nevím není něco na netu?
19. září 2011 v 00:50
gema
Já ohledně téhle nehody nevím nic, vím to až odsud,
ale vím jedno: vysunout klapky a kola v týhle rychlosti je o ničem. Pokud je neurvou, tak stejně nepomůžou. Tahle mašina lítá dobře ale bez motorů jak mrtvola z balkónu.
A na stabilizátor, no mohlo by se zdát že to je ale spíše ne
19. září 2011 v 00:50
Admin
760 mm Hg by mělo odpovídat QNE 1013 hPa.
19. září 2011 v 00:48
Admin
Jak převedeš 747,9 mm Hg na QNH? Mně vychází něco pod 1000, ale to záleží na lokalitě.
19. září 2011 v 00:43
Admin
No řvou tam na sebe hodně:" Máš padáka!!! Jeb-i svoju ma´t..." . Veliký stres, ale co se tam stalo, to nechápu. Měli skoro 12km nad zemí. Kurňa, vypnout vše - aby se nevybily baterky. Potom nahodit agregáty v dostatečné výšce, vysunout klapky naplno - asi bych vysunul i podvozek, ikdyž bez paliva se dá i na břicho a bývá to někdy lepší - a doplachtit na nejbližší nezalesněnou půdu. Proč to zvedl a dostal do STALL? Že by právě Tebou zmíněný šroub?
19. září 2011 v 00:43
gema
znáš knížku: už vím proč? tam je v úvodu nádherná věta kterou ctím od malička
"není hloupý, kdo něco neví, ale ten kdo se nechce nic dozvědět." Samozřejmě taky nejsem svatej a chci se dozvědět jen to co chci nebo zrovna potřebuji
19. září 2011 v 00:39
gema
O to se snažím, upozornit na chyby, jde o to aby to taky někdo akceptoval. Nicméně taky nemůžu vědět vše, alemám holt takový blbý koníček a mám se koho, zatím zeptat
19. září 2011 v 00:36
Admin
To máš pravdu, taky se mi takovéto výrazy nelíbí. Nicméně byl bych rád, aby - pokud tento sajt má pracovat nezaujatě - byla konfrontace. Vidím, že Ty jsi člověk, který umí informace získat i zpracovat. To je super, protože já se mohu držet jedné varianty a pravda je jinde. Komunikace je zapotřebí, ale ještě více je zapotřebí, pokud nebudeme bulvarizovat, držet se faktů a spekulovat jen zde na fóru. Pokud zjistíš nějakou chybu na Aktualitách, upozorni mě prosím na ni. Dík.
<< na začátek | < předchozí   | ... 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... |   další > | na konec >>