Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
9. září 2011 v 18:34
Admin
TU-154 B2 měl skutečně poddimenzované motory. Ne nadarmo dostal na aerosalónu v Paříži přezdívku "Careless" - volně přeloženo "Nebezpečný". TU-154M má motory naddimenzované. Nemluvím o nadměrném hluku a spotřebě. Podobně je to i s JAK-40 a JAK-42. 42 má motory, které jsou dostatečně silné. JAK-40 měl pohon mnohem horší. Hokejisté nejsou nadlidi. Každopádně ani podlidé nejsou a proto se to snad až tak moc nezdůrazňuje. Drahý je každý život.
9. září 2011 v 18:28
Admin
Tento stroj rozhodně nebyl žádný starý děda. Byl zalétán v roce 1994 a měl odlétáno jen 40% letů své životnosti.
9. září 2011 v 18:21
Gema
To že je Jak 42 podmotorován stejně jako Tupolev 154 B2 je fakt na který se zapomíná.Není to první ani poslední případ kdy si nadlidi mysleli že na ně fyzika neplatí. Přetěžování v případě TU 154 pamatuji i z čech a tajé s hokejisty. Co se týče lecence nelicence. Pokud bude v kabině jeden licenzovaný pilot/instruktor, budou takové podmínky jako byly, tak mi přijde tenhle důvod jako výplod blba, který chce hodit odpovědnost výhradně na posádku. Místo debat bych počkal na závěr vyšetřování a ne vytvářel bubliny pro senzace chtivé noviny.
Co se týče stavu aerolinií a letecké přepravy v rusku, tak to je od vzniku letectví pořád stejné. Zase ovšem při pohledu na třeba USA v tom nevidím rozdíl.
Jediné co nechápu je hunbuk kolem toho že tam zůstali hokejisti. To byli nějací nadlidé? Nebo je to proto aby se měl národ zase o čem bavit?
9. září 2011 v 18:16
Admin
Žhavá novinka - všechny motory havarovaného JAK-42 byly v pořádku !!!
9. září 2011 v 18:09
Admin
Aeroflot je mezinárodně kontrolován. Pouze vnitrostátní linky jsou opravdu ve špatném stavu. Vyjímkou je snad společnost Transaero a Russia.
9. září 2011 v 18:06
mirda
Letěl jsem mnohokrát latadly Aeroflotu, i na vnitrostátních linkách, proto nemám žádné iluze, jen se divím, že jich nepadalo a nepadá víc.....
9. září 2011 v 17:56
Admin
V dopravním letadle je kapitán a druhý pilot (ten sedí po pravici kapitána). Podle zpáv na ruském serveru byl let s Lokomotivou učebním pro druhého pilota Igora Ževelova. Navíc kapitán letu neměl zkušenosti s JAK-42, ale s JAK-40. Jsou to téměř stejné stroje, ale nerespektování předpisů v letecké dopravě si opět, Bohužel, vyžádalo oběti na životech. Budu postupně doplňovat fota i informace.
9. září 2011 v 17:37
Michal
Ale v dopravním letadle není jen jeden pilot. To jsou oba bez očí a uší? Teď už možná jo a s nima spousta nevinných lidí. Fakt mě takovéto nerespektování základů létání bere (B=S)
9. září 2011 v 17:30
dzymy1
no ,boužel měla pravdu
9. září 2011 v 17:29
Michal
Пилот Як-42 не имел опыта управления этим лайнером
Pilot neměl na JAK-42 licenci !!! NO TO JE SÍLA !!!
9. září 2011 v 17:26
Michal
Nechápu to - opravdu měl hodně času na přerušení vzletu. Maksimálně by ulomil příďový podvozek. To video ale mluví za vše. On se snad zakecal s druhým pilotem. Jak může letět přímo na maják? 3 motory vysadily? No to snad ne. Na www.yandex.ru jsem četl, že prezident Medvěděv chce zakázat do odvolání komplet vnitrostátní leteckou dopravu. Nevím, jak mu to projde, ale alespoň gesto je to hezké. V Rusku nemají ani bezpečnostní pásy v TU.154. Osobně jsem toho svědkem. Letuška na mou reklamaci jen řekla, že při pádu by mi byly stejně prd platný...
9. září 2011 v 17:19
dpw
Hlavně pilot musel být magor, když už jel za tak dlouhou ranvejí po trávě a pořád se to snažil zvednout. Je to v rozporu jak se všemi leteckými předpisy a poučkami, ale i se zdravým rozumem! Pokud by to zatíp ještě na ranveji, tak maximálně vjel do toho pole, očesal třeba podvozek, ale mohli z toho všichni vyváznout živí!
9. září 2011 v 16:57
Admin
3km je délka nejen dostatečná pro JAK-40, ale i pro středně velká letadla - Boeing 737-800 by tam hravě odstartoval také, kdyby ovšem nedostal špatné palivo :-(
9. září 2011 v 16:56
Admin
Snažím se sehnat fota - za moment jich bude víc.
9. září 2011 v 16:55
dzymy1
3km je luxusní délka, např.letiště EWR má dráhu 2.8 a to je tam sakra provoz
9. září 2011 v 16:51
dzymy
9. září 2011 v 16:45
Admin
Zde můžeme diskutovat o letectví
<< na začátek | < předchozí   | ... 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78