Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
9. září 2011 v 23:10
Admin
V simulátoru máš klid, to je pravda. Jinak FS 2004 je velice povedený a FS-X je opravdu reálný. Pochopitelně neznám povětrnostní podmínky, ale předpokládám, že nic moc závažného...
9. září 2011 v 23:10
Gema
Já jsem provozní parametry nikdy nestudoval tak nevim
9. září 2011 v 23:09
Gema
No a proč tě to toliko zajímá. Kéž by jsi měl pravdu ale to letadlo lepilo zadek to si myslím že je přeložené. mimo to salon to je váha jak tele
9. září 2011 v 23:09
Admin
Je to podle videa 15-20 sekund od plné forsáže. Zkusim si někde sehnat JAK-42 a zjistim, co se tam dá dělat. Scenérii taky doplním. Klapky na 20 a pitch na 8,7. Zkusím několik variant a hodim do sekce foto, nebo video.
9. září 2011 v 23:05
Gema
nemůžeš srovnávat simulátor s reálem. To je jako jahody ze supermarketu a ze zahrady to je o ničem
9. září 2011 v 23:04
Gema
ted to koušu, má to jen 900 stran tak asi ne no:-(
9. září 2011 v 23:04
Admin
Na FS-X jsem simuloval několikrát vzlet ze začátku a dobrždění bez reverzu. I z poloviny RNW se tam dá s Learjetem startnout - je to podobný výkon. No jsem zvědav, s čím zítra přijdou. Ani havárie polského speciálu mě nezajímala tolik, jako tahle (ikdyž videa nahraná na mobil, kde střílej na přeživší, kteří prosí - nestriaite... To byla dle mého politika). Tady selhala technika a fakt myslim, že palivo.
9. září 2011 v 23:00
Admin
Pořád si pouštim to video a nechápu to.
9. září 2011 v 22:58
Admin
8,7 stupňů je taky na stabilizátor dost - tím víc, že klapky měl na 20. Že by špatně vypočítaný vzletový režim? To se mi ale nezdá. Já bych měl klapky na 5 stupňů a pokud by všichni neseděli vzadu, tak trim cca 1-5 stupňů.
9. září 2011 v 22:58
Gema
doslova to je to co jsi psal:
motory pracovali až do nehody bez závad
tak se omlouvam za špatné copy
9. září 2011 v 22:56
Gema
já jsem spíše teoretik
9. září 2011 v 22:55
Gema
nema tam být nic, a pak na konci rámeček084 je m
9. září 2011 v 22:55
Admin
Pokud by mi vysadily motory a to všechny, tak to taky namířim do nejbližší vodní plochy, vzhledem k požáru. Se sportovním letadlem je to lehčí, ale ani tak není ok nouzové přistání po startu. Mám za sebou jedno v reále a jedno přerušení na V1. Letadlo Eurostar EV-97. Větších jsem rozbil hodně, naštěstí jen na simulátoru.
9. září 2011 v 22:53
Gema
ta 0 je písmeno z azbuky
9. září 2011 v 22:53
Gema
Предварительная обработка зафиксированной параметрической информации позволяет определить, что, перед взлетом самолета, стабилизатор был установлен в положение 8,7 градуса на «кабрирование» и закрылки самолета были установлены во взлетное положение – 20 градусов. Двигатели работали до момента столкновения с препятс& #1090;виями.
9. září 2011 v 22:53
Gema
To byla chyba kopírování, ty maš omezené znaky
9. září 2011 v 22:51
Admin
Nejspíš to do tý Volhy chtěli posadit - no uvidíme, co dalšího se dozvíme...
9. září 2011 v 22:50
Admin
Při nárazu do kamery měl vertikální náklon cca 15-20 stupňů. To by opravdu bylo možné cca 10 sekund před pádem... Ale Volha tak daleko asi je, tak mu vše vysadilo. Ale proč?
9. září 2011 v 22:50
Gema
s temi motory jsem si to nevšiml, ale zvykem je motory při nehodě chcípnout a tak to asi mysleli.
9. září 2011 v 22:49
Gema
Oni tam sice píšou, že šlo o startovní konfiguraci, ale taky se mi to zdá moc. Ty delas do letadel?
Já se ještě číhnu do manuálu jestli to najdu.