Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
9. září 2011 v 22:28
Gema
Z MAK:
Як-42 RA-42434 07.09.2011
По полученной предварительной информации в районе аэродрома г. Ярославля произошло авиационное происшествие с самолетом Як-42 № RA-42434 авиакомпании «Як Сервис», есть погибшие.
В соответствии с Российским воздушным законодательством Межгосударственным авиационным комитетом сформирована комиссия для расследования причl
9. září 2011 v 22:26
Gema
Nechci ovšem předbíhat závěrům MAK
9. září 2011 v 22:25
Gema
Stále si myslím, že chyba pilotů to jednoznačně je. Vede mě k tomu:
1/ kapitán letadla neměl odstartovat a začít u V1/2 zastavit vzlet. Ne vysunout klapky na 20°a pokračovat ve vzletu.
2/ Kapitán letadla měl zkontrolovat hnotnostní diagram letadla / na druhou stranu nepochopím proč na trať tankoval plnou.
9. září 2011 v 22:22
Gema
9. září 2011 v 22:22
Admin
Ok, snad se tímto budou piloti příště řídit...
9. září 2011 v 22:15
Gema
To je asi vše co bych chtel upřesnit
9. září 2011 v 22:13
Gema
UUDL AD 2.19 RADIO NAVIGATION AND LANDING AIDS.
Тип средства,
категория
ILS/MLS
Магнитное скло-
нение для
VOR/ILS/MLS
Обозначения Частота Часы работы
Координаты
места установ-
ки передающей
антенны
Превышение
антенны DME Примечания
Type of aid,
CAT of ILS/MLS
VAR for
VOR/ILS/MLS
ID Frequency Hours of operation
Site of transmitting
antenna
coordinates
Elevation of
DME transmitting
antenna
Remarks
1 2 3 4 5 6 7
КРМ 23
ИЛС кат. 1(11°В)
LOC 23
ILS CAT I (11°E)
ИРГ
IRG
110.5
ПП
НО
-
-
-
-
GP 23
ГРМ 23 329.6 ПП
НО
-
-
-
- 3°00', RDH 15.4 m
ДПРМ 23
LOM 23
РГ
RG 315 ПП
НО
5734.9N
04014.3E
-
- 054°MAG/3.94 km to RWY 23
БПРМ 23
LMM 23
Р
R 650 ПП
НО
5734.2N
04011.6E
-
- 054°MAG/0.85 km to RWY 23
9. září 2011 v 22:11
Gema
05
063°24’36”'
053°
3000x44 PCN 38/R/C/X/T
Asphalt-Concrete
5733.3N 04008.1E THR 87.3 m
23
243°26’52”'
233°
3000x44
PCN 38/R/C/X/T
Asphalt-Concrete 5734.0N 04010.8E THR 91.7 m
9. září 2011 v 21:32
Admin
3000x44m
9. září 2011 v 21:32
Admin
9. září 2011 v 21:26
Admin
Tome, ihned přepošlu informace o letišti...
9. září 2011 v 21:21
tom
odkud vite, že délka runawaye je 3 km? podle googleearthu je kratší jen 2,49 km pojezdy do toho nepatří
9. září 2011 v 18:42
Admin
Když spadne A-380, tak jistě ne...
9. září 2011 v 18:41
Admin
"У данного борта суммарный ресурс эксплуатации составляет 36 лет, а по налету часов и количеству взлет-посадок данный Як-42 выработал свой ресурс всего на 40%", - сказал эксперт.
Таким образом, по его словам, формальных ограничений для эксплуатации этого самолета не было. "В гражданской авиации нет понятия "старый самолет", есть понятие "летная
9. září 2011 v 18:41
Gema
Já taky, ale zase když k něčemu dojde, takmárnice nestíhají
9. září 2011 v 18:40
Gema
Яковлев Як-42Д
Бортовой №: RA-42434
статус: разбился
крайний эксплуатант: Як Сервис
до 7 сентября 2011 г.
в эксплуатации:
с 1993 г.
до 7 сентября 2011 г. (18 лет 8 месяцев)
первый полет: 1993 г. (18 лет 8 месяцев)
дата выпуска: 1 октября 1993 г. (17 лет 11 месяцев)
СЛГ до: 1 октября 2013 г.
9. září 2011 v 18:39
Admin
Stejně jako auta bourají. Bohužel, patří to k životu. Jsem ale zastáncem názoru, že letecká doprava je nejbezpečnější.
9. září 2011 v 18:37
Gema
Také si myslím, že je škoda každého života, ale nemusí se z toho dělat kovbojka. Letadla prostě létají a padají.
9. září 2011 v 18:37
fancygens
řeči na hovno !vraťte životy našim klukům!
9. září 2011 v 18:34
Gema
V roce 1993 jen tak pro upřesnění
редактироватьupd! Як-42Д 4520424305017 17-05 1993 RA-42434 [ru] Як Сервис катастрофа вчера (р)