Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
9. září 2011 v 22:28
Gema
Z MAK:
Як-42 RA-42434 07.09.2011

По полученной предварительной информации в районе аэродрома г. Ярославля произошло авиационное происшествие с самолетом Як-42 № RA-42434 авиакомпании «Як Сервис», есть погибшие.
В соответствии с Российским воздушным законодательством Межгосударственным авиационным комитетом сформирована комиссия для расследования причl
9. září 2011 v 22:26
Gema
Nechci ovšem předbíhat závěrům MAK
9. září 2011 v 22:25
Gema
Stále si myslím, že chyba pilotů to jednoznačně je. Vede mě k tomu:
1/ kapitán letadla neměl odstartovat a začít u V1/2 zastavit vzlet. Ne vysunout klapky na 20°a pokračovat ve vzletu.
2/ Kapitán letadla měl zkontrolovat hnotnostní diagram letadla / na druhou stranu nepochopím proč na trať tankoval plnou.
9. září 2011 v 22:22
Gema
9. září 2011 v 22:22
Admin
Ok, snad se tímto budou piloti příště řídit...
9. září 2011 v 22:15
Gema
To je asi vše co bych chtel upřesnit
9. září 2011 v 22:13
Gema
UUDL AD 2.19 RADIO NAVIGATION AND LANDING AIDS.
Тип средства,
категория
ILS/MLS
Магнитное скло-
нение для
VOR/ILS/MLS
Обозначения Частота Часы работы
Координаты
места установ-
ки передающей
антенны
Превышение
антенны DME Примечания
Type of aid,
CAT of ILS/MLS
VAR for
VOR/ILS/MLS
ID Frequency Hours of operation
Site of transmitting
antenna
coordinates
Elevation of
DME transmitting
antenna
Remarks
1 2 3 4 5 6 7
КРМ 23
ИЛС кат. 1(11°В)
LOC 23
ILS CAT I (11°E)
ИРГ
IRG
110.5
ПП
НО
-
-
-
-
GP 23
ГРМ 23 329.6 ПП
НО
-
-
-
- 3°00', RDH 15.4 m
ДПРМ 23
LOM 23
РГ
RG 315 ПП
НО
5734.9N
04014.3E
-
- 054°MAG/3.94 km to RWY 23
БПРМ 23
LMM 23
Р
R 650 ПП
НО
5734.2N
04011.6E
-
- 054°MAG/0.85 km to RWY 23
9. září 2011 v 22:11
Gema
05
063°24’36”'
053°
3000x44 PCN 38/R/C/X/T
Asphalt-Concrete
5733.3N 04008.1E THR 87.3 m
23
243°26’52”'
233°
3000x44
PCN 38/R/C/X/T
Asphalt-Concrete 5734.0N 04010.8E THR 91.7 m
9. září 2011 v 21:32
Admin
3000x44m
9. září 2011 v 21:32
Admin
9. září 2011 v 21:26
Admin
Tome, ihned přepošlu informace o letišti...
9. září 2011 v 21:21
tom
odkud vite, že délka runawaye je 3 km? podle googleearthu je kratší jen 2,49 km pojezdy do toho nepatří
9. září 2011 v 18:42
Admin
Když spadne A-380, tak jistě ne...
9. září 2011 v 18:41
Admin
"У данного борта суммарный ресурс эксплуатации составляет 36 лет, а по налету часов и количеству взлет-посадок данный Як-42 выработал свой ресурс всего на 40%", - сказал эксперт.
Таким образом, по его словам, формальных ограничений для эксплуатации этого самолета не было. "В гражданской авиации нет понятия "старый самолет", есть понятие "летная &#
9. září 2011 v 18:41
Gema
Já taky, ale zase když k něčemu dojde, takmárnice nestíhají
9. září 2011 v 18:40
Gema
Яковлев Як-42Д
Бортовой №: RA-42434
статус: разбился
крайний эксплуатант: Як Сервис
до 7 сентября 2011 г.
в эксплуатации:
с 1993 г.
до 7 сентября 2011 г. (18 лет 8 месяцев)

первый полет: 1993 г. (18 лет 8 месяцев)
дата выпуска: 1 октября 1993 г. (17 лет 11 месяцев)
СЛГ до: 1 октября 2013 г.
9. září 2011 v 18:39
Admin
Stejně jako auta bourají. Bohužel, patří to k životu. Jsem ale zastáncem názoru, že letecká doprava je nejbezpečnější.
9. září 2011 v 18:37
Gema
Také si myslím, že je škoda každého života, ale nemusí se z toho dělat kovbojka. Letadla prostě létají a padají.
9. září 2011 v 18:37
fancygens
řeči na hovno !vraťte životy našim klukům!
9. září 2011 v 18:34
Gema
V roce 1993 jen tak pro upřesnění
редактироватьupd! Як-42Д 4520424305017 17-05 1993 RA-42434 [ru] Як Сервис катастрофа вчера (р)
<< na začátek | < předchozí   | ... 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 |   další > | na konec >>