Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
10. září 2011 v 00:04
Gema
to už mi bylo, tak gratuluji
10. září 2011 v 00:03
Admin
10. září 2011 v 00:03
Admin
Mimochodem jsi první, kdo mi dal dárek k mým dnešním 36. narozkám ;) Thanx...
10. září 2011 v 00:01
Gema
ja do letadel nedělám, tak příjemný let
10. září 2011 v 00:00
Gema
To video mázni je na houby, chtěl jsem to říci ještě expresivněji
10. září 2011 v 00:00
Gema
To video mázni je na houby, chtěl jsem to říci ještě expresivněji
9. září 2011 v 23:59
Admin
Bezva - to jsem potřeboval. Že mu taky děkuju.
9. září 2011 v 23:57
Admin
Super ;) Panel jsem našel, ale Yak-42 ne a ne najít... Video je přidáno, ale myslím, že se od reality hodně liší...
9. září 2011 v 23:57
Gema
ale už opravdu k tomu víc nemam. Diky Vasiljevovi
9. září 2011 v 23:53
Gema
No Metars are available, the local weatherstation reported visibility above 50km (27nm), partly cloudy, winds from the north at 14kph (7.5 knots), temperature 17 degrees C, dew point 7 degrees C, humidity 40%, rapidly dropping QNH (1014 hPa at 10:00L, 1011 hPa at 13:00L and 1008 hPa at 16:00L).
Relevant NOTAMS:
A3203/11 - RWY 23 ILS U/S. 2NDB APCH OCA/OCH SHALL BE USED. 07 SEP 14:00 2011 UNTIL 17 SEP 16:00 2011 ESTIMATED. CREATED: 07 SEP 15:41 2011
A3202/11 - RWY 05: SALS U/S DUE TO DISTRUCTION OF FOUR APCH LIGHTS. 07 SEP 14:15 2011 UNTIL 17 SEP 16:00 2011 ESTIMATED. CREATED: 07 SEP 15:15 2011
9. září 2011 v 23:53
Gema
pche mam to:-))))
9. září 2011 v 23:41
Gema
počasí je obsahem každé zprávy a ani tak dohlednost ale jiné parametry roli hrají a dost podstatnou
9. září 2011 v 23:41
Admin
Na youtube jsem viděl nějakou rekonstrukci - taky simulátor. Zkusim to najít a hodim to do videa.
9. září 2011 v 23:40
Gema
to jen potvrzuje že byl těžkej jak tele
9. září 2011 v 23:39
Admin
Počasí roli nehraje, protože se startuje proti větru. Možná, pokud bych se zbláznil a fičelo mi do zádě, tak hodim klapky i pitch tak, jak měli. Ale to by jim zas nepovolila věž...
9. září 2011 v 23:37
Admin
Tak jsem to zkusil na daném letišti s Learjetem - o jeden motor hold míň, ale výkon srovnatelný. Při klapkách na 20 a trim na 8,7 se letadlo samo vznese během 10-15 sekund pod V2 a potom stall. Ten trim a klapky mi prostě nějak nesednou. Při 20 stupních se výrazně prodlouží vzlet a trim na 8,7 je skoro na plus maksimum.
9. září 2011 v 23:36
Gema
zase je fakt, že když to takhle našli tak to tak bude protože jak klapky tak stabilizátor ovládá šroubovice na elektromotoru, Počasí nikde není kuva
9. září 2011 v 23:27
Gema
v rusku se spí tak asi nic
9. září 2011 v 23:26
Admin
20 minut budu pryč. Kdyby se objevilo něco nového, budu rád za příspěvek.
9. září 2011 v 23:25
Admin
Nemůžu najít 42 do FSX, tak to zkusím s Learjetem. 8,7 je moc... Klapky na 20 brání vzletu. Možná v tom bude problém. Nevšimli si, že maj tak moc vysunutý klapky. Kvůli takovéto chybě jsem přišel o kamaráda. Šel Go-Around a vysunul klapky. Vývrtka a...