Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
9. září 2011 v 17:29
Michal
Пилот Як-42 не имел опыта управления этим лайнером
Pilot neměl na JAK-42 licenci !!! NO TO JE SÍLA !!!
9. září 2011 v 17:26
Michal
Nechápu to - opravdu měl hodně času na přerušení vzletu. Maksimálně by ulomil příďový podvozek. To video ale mluví za vše. On se snad zakecal s druhým pilotem. Jak může letět přímo na maják? 3 motory vysadily? No to snad ne. Na www.yandex.ru jsem četl, že prezident Medvěděv chce zakázat do odvolání komplet vnitrostátní leteckou dopravu. Nevím, jak mu to projde, ale alespoň gesto je to hezké. V Rusku nemají ani bezpečnostní pásy v TU.154. Osobně jsem toho svědkem. Letuška na mou reklamaci jen řekla, že při pádu by mi byly stejně prd platný...
9. září 2011 v 17:19
dpw
Hlavně pilot musel být magor, když už jel za tak dlouhou ranvejí po trávě a pořád se to snažil zvednout. Je to v rozporu jak se všemi leteckými předpisy a poučkami, ale i se zdravým rozumem! Pokud by to zatíp ještě na ranveji, tak maximálně vjel do toho pole, očesal třeba podvozek, ale mohli z toho všichni vyváznout živí!
9. září 2011 v 16:57
Admin
3km je délka nejen dostatečná pro JAK-40, ale i pro středně velká letadla - Boeing 737-800 by tam hravě odstartoval také, kdyby ovšem nedostal špatné palivo :-(
9. září 2011 v 16:56
Admin
Snažím se sehnat fota - za moment jich bude víc.
9. září 2011 v 16:55
dzymy1
3km je luxusní délka, např.letiště EWR má dráhu 2.8 a to je tam sakra provoz
9. září 2011 v 16:51
dzymy
9. září 2011 v 16:45
Admin
Zde můžeme diskutovat o letectví
<< na začátek | < předchozí   | ... 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79