Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
9. září 2011 v 23:53
Gema
No Metars are available, the local weatherstation reported visibility above 50km (27nm), partly cloudy, winds from the north at 14kph (7.5 knots), temperature 17 degrees C, dew point 7 degrees C, humidity 40%, rapidly dropping QNH (1014 hPa at 10:00L, 1011 hPa at 13:00L and 1008 hPa at 16:00L).
Relevant NOTAMS:
A3203/11 - RWY 23 ILS U/S. 2NDB APCH OCA/OCH SHALL BE USED. 07 SEP 14:00 2011 UNTIL 17 SEP 16:00 2011 ESTIMATED. CREATED: 07 SEP 15:41 2011
A3202/11 - RWY 05: SALS U/S DUE TO DISTRUCTION OF FOUR APCH LIGHTS. 07 SEP 14:15 2011 UNTIL 17 SEP 16:00 2011 ESTIMATED. CREATED: 07 SEP 15:15 2011
9. září 2011 v 23:53
Gema
pche mam to:-))))
9. září 2011 v 23:41
Gema
počasí je obsahem každé zprávy a ani tak dohlednost ale jiné parametry roli hrají a dost podstatnou
9. září 2011 v 23:41
Admin
Na youtube jsem viděl nějakou rekonstrukci - taky simulátor. Zkusim to najít a hodim to do videa.
9. září 2011 v 23:40
Gema
to jen potvrzuje že byl těžkej jak tele
9. září 2011 v 23:39
Admin
Počasí roli nehraje, protože se startuje proti větru. Možná, pokud bych se zbláznil a fičelo mi do zádě, tak hodim klapky i pitch tak, jak měli. Ale to by jim zas nepovolila věž...
9. září 2011 v 23:37
Admin
Tak jsem to zkusil na daném letišti s Learjetem - o jeden motor hold míň, ale výkon srovnatelný. Při klapkách na 20 a trim na 8,7 se letadlo samo vznese během 10-15 sekund pod V2 a potom stall. Ten trim a klapky mi prostě nějak nesednou. Při 20 stupních se výrazně prodlouží vzlet a trim na 8,7 je skoro na plus maksimum.
9. září 2011 v 23:36
Gema
zase je fakt, že když to takhle našli tak to tak bude protože jak klapky tak stabilizátor ovládá šroubovice na elektromotoru, Počasí nikde není kuva
9. září 2011 v 23:27
Gema
v rusku se spí tak asi nic
9. září 2011 v 23:26
Admin
20 minut budu pryč. Kdyby se objevilo něco nového, budu rád za příspěvek.
9. září 2011 v 23:25
Admin
Nemůžu najít 42 do FSX, tak to zkusím s Learjetem. 8,7 je moc... Klapky na 20 brání vzletu. Možná v tom bude problém. Nevšimli si, že maj tak moc vysunutý klapky. Kvůli takovéto chybě jsem přišel o kamaráda. Šel Go-Around a vysunul klapky. Vývrtka a...
9. září 2011 v 23:20
Gema
A Yakovlev 42 passenger plane, RA-42434, was destroyed when it crashed about 2 km from the runway of Yaroslavl Airport (IAR), Russia. Forty-three people were killed and two survived. The wreckage came to rest in the Volga River.
The airplane carried members of the Lokomotiv Yaroslavl ice hockey team for a match in Minsk. Media reports indicate that the airplane travelled past the end of the runway onto the grass, lifting off about 400 metres past the threshold. It barely climbed, contacted obstacles until it crashed and broke up on the side of the river.
The Interstate Aviation Committee (IAC) reported in a statement that all engines were working until the moment of collision with obstacles and that before takeoff, the stabilizer was set to 8.7 degrees "nose up" and the flaps were selected in the take-off position of 20 degrees.
9. září 2011 v 23:18
Gema
proč, tam mají nějakou webku, ani u nas se nesnímá vzlet
9. září 2011 v 23:16
Admin
Na videu je vidět, že aspoň viditelnost byla. Ale té kvalitě záznamu se opravdu divím.
9. září 2011 v 23:14
Gema
no počasí mi taky chybí
9. září 2011 v 23:13
Gema
a kurva dobře vybavenej
9. září 2011 v 23:13
Admin
Ani jeden z posádky neměl s 42 dostatečné zkušenosti, natož se speciálem, kde je na zádi salon... Škrtal zadkem, to je fakt.
9. září 2011 v 23:12
Gema
Pro ADS-béčkaře: škrtněte si nick 14A5C2, ten už se nikdy nepřihásí jako jak 42
9. září 2011 v 23:11
Admin
To je fakt - byl to speciál.
9. září 2011 v 23:11
Gema
КБ: Яковлев
тип: Як-42 (реестр)
модификация: Як-42Д
завод-изготовитель САЗ
заводской номер: 4520424305017
серийный (порядковый) номер: 17-05
MEW: 33.12 т
MTOW: 57 т
допуск к МВЛ: да
оборудование BRNAV, TCAS, GPWS, RVSM
Ресурсы:
(действующий этап отработки для данного ВС) 15000 часов
7000 посадок
18 лет
Назначенный ресурс по типу:
(границы продления) 40000 часов (16%)
18000 посадок (17%)
35 лет (51%)
код ADS-B hex: расчётный 14A5C2