Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
9. září 2011 v 22:15
Gema
To je asi vše co bych chtel upřesnit
9. září 2011 v 22:13
Gema
UUDL AD 2.19 RADIO NAVIGATION AND LANDING AIDS.
Тип средства,
категория
ILS/MLS
Магнитное скло-
нение для
VOR/ILS/MLS
Обозначения Частота Часы работы
Координаты
места установ-
ки передающей
антенны
Превышение
антенны DME Примечания
Type of aid,
CAT of ILS/MLS
VAR for
VOR/ILS/MLS
ID Frequency Hours of operation
Site of transmitting
antenna
coordinates
Elevation of
DME transmitting
antenna
Remarks
1 2 3 4 5 6 7
КРМ 23
ИЛС кат. 1(11°В)
LOC 23
ILS CAT I (11°E)
ИРГ
IRG
110.5
ПП
НО
-
-
-
-
GP 23
ГРМ 23 329.6 ПП
НО
-
-
-
- 3°00', RDH 15.4 m
ДПРМ 23
LOM 23
РГ
RG 315 ПП
НО
5734.9N
04014.3E
-
- 054°MAG/3.94 km to RWY 23
БПРМ 23
LMM 23
Р
R 650 ПП
НО
5734.2N
04011.6E
-
- 054°MAG/0.85 km to RWY 23
9. září 2011 v 22:11
Gema
05
063°24’36”'
053°
3000x44 PCN 38/R/C/X/T
Asphalt-Concrete
5733.3N 04008.1E THR 87.3 m
23
243°26’52”'
233°
3000x44
PCN 38/R/C/X/T
Asphalt-Concrete 5734.0N 04010.8E THR 91.7 m
9. září 2011 v 21:32
Admin
3000x44m
9. září 2011 v 21:32
Admin
9. září 2011 v 21:26
Admin
Tome, ihned přepošlu informace o letišti...
9. září 2011 v 21:21
tom
odkud vite, že délka runawaye je 3 km? podle googleearthu je kratší jen 2,49 km pojezdy do toho nepatří
9. září 2011 v 18:42
Admin
Když spadne A-380, tak jistě ne...
9. září 2011 v 18:41
Admin
"У данного борта суммарный ресурс эксплуатации составляет 36 лет, а по налету часов и количеству взлет-посадок данный Як-42 выработал свой ресурс всего на 40%", - сказал эксперт.
Таким образом, по его словам, формальных ограничений для эксплуатации этого самолета не было. "В гражданской авиации нет понятия "старый самолет", есть понятие "летная &#
9. září 2011 v 18:41
Gema
Já taky, ale zase když k něčemu dojde, takmárnice nestíhají
9. září 2011 v 18:40
Gema
Яковлев Як-42Д
Бортовой №: RA-42434
статус: разбился
крайний эксплуатант: Як Сервис
до 7 сентября 2011 г.
в эксплуатации:
с 1993 г.
до 7 сентября 2011 г. (18 лет 8 месяцев)

первый полет: 1993 г. (18 лет 8 месяцев)
дата выпуска: 1 октября 1993 г. (17 лет 11 месяцев)
СЛГ до: 1 октября 2013 г.
9. září 2011 v 18:39
Admin
Stejně jako auta bourají. Bohužel, patří to k životu. Jsem ale zastáncem názoru, že letecká doprava je nejbezpečnější.
9. září 2011 v 18:37
Gema
Také si myslím, že je škoda každého života, ale nemusí se z toho dělat kovbojka. Letadla prostě létají a padají.
9. září 2011 v 18:37
fancygens
řeči na hovno !vraťte životy našim klukům!
9. září 2011 v 18:34
Gema
V roce 1993 jen tak pro upřesnění
редактироватьupd! Як-42Д 4520424305017 17-05 1993 RA-42434 [ru] Як Сервис катастрофа вчера (р)
9. září 2011 v 18:34
Admin
TU-154 B2 měl skutečně poddimenzované motory. Ne nadarmo dostal na aerosalónu v Paříži přezdívku "Careless" - volně přeloženo "Nebezpečný". TU-154M má motory naddimenzované. Nemluvím o nadměrném hluku a spotřebě. Podobně je to i s JAK-40 a JAK-42. 42 má motory, které jsou dostatečně silné. JAK-40 měl pohon mnohem horší. Hokejisté nejsou nadlidi. Každopádně ani podlidé nejsou a proto se to snad až tak moc nezdůrazňuje. Drahý je každý život.
9. září 2011 v 18:28
Admin
Tento stroj rozhodně nebyl žádný starý děda. Byl zalétán v roce 1994 a měl odlétáno jen 40% letů své životnosti.
9. září 2011 v 18:21
Gema
To že je Jak 42 podmotorován stejně jako Tupolev 154 B2 je fakt na který se zapomíná.Není to první ani poslední případ kdy si nadlidi mysleli že na ně fyzika neplatí. Přetěžování v případě TU 154 pamatuji i z čech a tajé s hokejisty. Co se týče lecence nelicence. Pokud bude v kabině jeden licenzovaný pilot/instruktor, budou takové podmínky jako byly, tak mi přijde tenhle důvod jako výplod blba, který chce hodit odpovědnost výhradně na posádku. Místo debat bych počkal na závěr vyšetřování a ne vytvářel bubliny pro senzace chtivé noviny.
Co se týče stavu aerolinií a letecké přepravy v rusku, tak to je od vzniku letectví pořád stejné. Zase ovšem při pohledu na třeba USA v tom nevidím rozdíl.
Jediné co nechápu je hunbuk kolem toho že tam zůstali hokejisti. To byli nějací nadlidé? Nebo je to proto aby se měl národ zase o čem bavit?
9. září 2011 v 18:16
Admin
Žhavá novinka - všechny motory havarovaného JAK-42 byly v pořádku !!!
9. září 2011 v 18:09
Admin
Aeroflot je mezinárodně kontrolován. Pouze vnitrostátní linky jsou opravdu ve špatném stavu. Vyjímkou je snad společnost Transaero a Russia.
<< na začátek | < předchozí   | ... 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 |   další > | na konec >>