Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
9. září 2011 v 23:13
Admin
Ani jeden z posádky neměl s 42 dostatečné zkušenosti, natož se speciálem, kde je na zádi salon... Škrtal zadkem, to je fakt.
9. září 2011 v 23:12
Gema
Pro ADS-béčkaře: škrtněte si nick 14A5C2, ten už se nikdy nepřihásí jako jak 42
9. září 2011 v 23:11
Admin
To je fakt - byl to speciál.
9. září 2011 v 23:11
Gema
КБ: Яковлев
тип: Як-42 (реестр)
модификация: Як-42Д

завод-изготовитель САЗ
заводской номер: 4520424305017
серийный (порядковый) номер: 17-05

MEW: 33.12 т
MTOW: 57 т
допуск к МВЛ: да
оборудование BRNAV, TCAS, GPWS, RVSM
Ресурсы:
(действующий этап отработки для данного ВС) 15000 часов
7000 посадок
18 лет
Назначенный ресурс по типу:
(границы продления) 40000 часов (16%)
18000 посадок (17%)
35 лет (51%)
код ADS-B hex: расчётный 14A5C2
9. září 2011 v 23:10
Admin
V simulátoru máš klid, to je pravda. Jinak FS 2004 je velice povedený a FS-X je opravdu reálný. Pochopitelně neznám povětrnostní podmínky, ale předpokládám, že nic moc závažného...
9. září 2011 v 23:10
Gema
Já jsem provozní parametry nikdy nestudoval tak nevim
9. září 2011 v 23:09
Gema
No a proč tě to toliko zajímá. Kéž by jsi měl pravdu ale to letadlo lepilo zadek to si myslím že je přeložené. mimo to salon to je váha jak tele
9. září 2011 v 23:09
Admin
Je to podle videa 15-20 sekund od plné forsáže. Zkusim si někde sehnat JAK-42 a zjistim, co se tam dá dělat. Scenérii taky doplním. Klapky na 20 a pitch na 8,7. Zkusím několik variant a hodim do sekce foto, nebo video.
9. září 2011 v 23:05
Gema
nemůžeš srovnávat simulátor s reálem. To je jako jahody ze supermarketu a ze zahrady to je o ničem
9. září 2011 v 23:04
Gema
ted to koušu, má to jen 900 stran tak asi ne no:-(
9. září 2011 v 23:04
Admin
Na FS-X jsem simuloval několikrát vzlet ze začátku a dobrždění bez reverzu. I z poloviny RNW se tam dá s Learjetem startnout - je to podobný výkon. No jsem zvědav, s čím zítra přijdou. Ani havárie polského speciálu mě nezajímala tolik, jako tahle (ikdyž videa nahraná na mobil, kde střílej na přeživší, kteří prosí - nestriaite... To byla dle mého politika). Tady selhala technika a fakt myslim, že palivo.
9. září 2011 v 23:00
Admin
Pořád si pouštim to video a nechápu to.
9. září 2011 v 22:58
Admin
8,7 stupňů je taky na stabilizátor dost - tím víc, že klapky měl na 20. Že by špatně vypočítaný vzletový režim? To se mi ale nezdá. Já bych měl klapky na 5 stupňů a pokud by všichni neseděli vzadu, tak trim cca 1-5 stupňů.
9. září 2011 v 22:58
Gema
doslova to je to co jsi psal:
motory pracovali až do nehody bez závad
tak se omlouvam za špatné copy
9. září 2011 v 22:56
Gema
já jsem spíše teoretik
9. září 2011 v 22:55
Gema
nema tam být nic, a pak na konci rámeček084 je m
9. září 2011 v 22:55
Admin
Pokud by mi vysadily motory a to všechny, tak to taky namířim do nejbližší vodní plochy, vzhledem k požáru. Se sportovním letadlem je to lehčí, ale ani tak není ok nouzové přistání po startu. Mám za sebou jedno v reále a jedno přerušení na V1. Letadlo Eurostar EV-97. Větších jsem rozbil hodně, naštěstí jen na simulátoru.
9. září 2011 v 22:53
Gema
ta 0 je písmeno z azbuky
9. září 2011 v 22:53
Gema
Предварительная обработка зафиксированной параметрической информации позволяет определить, что, перед взлетом самолета, стабилизатор был установлен в положение 8,7 градуса на «кабрирование» и закрылки самолета были установлены во взлетное положение – 20 градусов. Двигатели работали до момента столкновения с препятс& #1090;виями.
9. září 2011 v 22:53
Gema
To byla chyba kopírování, ty maš omezené znaky
<< na začátek | < předchozí   | ... 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 |   další > | na konec >>