Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
13. září 2011 v 23:42
Alin
Dik. No, nemohu říci že jsem velkym přinosem k vaše nové dizkuse, já se bojím létat , a jedu domů na návštěvu autem 2000 km tam a 2000 km zpátky. Jen to, co se stalo, hodně nás všechny zásahlo .. Četla jsem všechny přispevky na novinkach.cz , a myslím si že pouze vy a jeste par lidi nepotrpíte na russophobiu, a opravdu chtěje porozumět co se stalo.
Pokud to bude možzne pokusím se později představit vám kluka z našeho prazskeho ruskeho fóru, je bývalý vojenský pilot.... mě se zdá, že létat ze stíhačky, komunikovat s ním budete pro vas mnohem zajímavější.
13. září 2011 v 22:12
Admin
Alin, děkuji - právě jsem se vrátil k PC. Přečtu rád. Oficiální vyjádření o ukončení vyšetřování by mělo být předáno zítra.Vítám Vás na našem fóru. Časem se z těchto narychlo - původně jen kvůli 2 obrázkům - vytvořených stránek stane stránka s diskusním fórem, co se nejen leteckých nehod týče. Doufám však, že příspěvků o nehodách bude čímdál, tím méně a letadla nebudou mít tak časté problémy a to nejen v Rusku. V Bolívii spadlo letadlo s 9 lidmi, 1 přežil v pralese. Ale najít o tom informace je pro mě opravdu těžké. Ještě jednou děkuji za odkazy a jste vždy vítána.
13. září 2011 v 20:43
Alin
13. září 2011 v 14:16
Admin
Jak říkám, bude zítra - viz zmíněný článek ze 14:04 zde
13. září 2011 v 14:07
gema
Na MAK ještě nic oficiálního není
13. září 2011 v 14:05
Admin
No v reále by se mi něco takovýho stát nemohlo. EV-97 prostě parkovací brzdu nemá...
13. září 2011 v 14:05
gema
No je to divný, No je to divný, No je to divný, No je to divný, No je to divný,
13. září 2011 v 14:04
Admin
Jdu to teď zkusit nasimulovat.
13. září 2011 v 14:04
Admin
13. září 2011 v 14:02
Admin
Na začátku rozjezdové dráhy buď zašlápnout pedálama, nebo, pokud je spěch, tak stáhnout motory, popojedu a postupně plnej kotel...
13. září 2011 v 14:01
Admin
Ale je to fakt divný. Já osobně nikdy parkovací brzdu na rozjezdové ploše nepoužívám. To ať mi nikdo nečiká, že s ní už pojížděli od stojánky...
13. září 2011 v 13:59
Admin
Njn. Jenže ani kapitán, ani kopilot neměli licenci. Ono to v Jáčku jen jednou pípne... A nestartoval kapitán, ale zaškolovaný kopilot. No comment !!! Správně napsali - syndrom blondýny. Bohužel s katastrofálními následky. Uvidíme zítra - mají předat závěrečný protokol o šetření. Ale to je již jen formalita...
13. září 2011 v 13:55
gema
To je nějaká srandaakce? Vždyt mají chcklist???
13. září 2011 v 13:53
gema
Tak opravuji, počasí, v tom zřejmě taky nehraje roli
13. září 2011 v 13:53
Admin
Mrkni na úvodní stránku...
13. září 2011 v 13:51
gema
Ted nevim o co jde?
13. září 2011 v 13:49
Admin
Gema - tak to jsem opravdu nečekal... Zatažená ručka.
13. září 2011 v 12:40
Admin
MIF:
Záměrně přepisuji na YAK. Je to přepis do mezinárodně uznávané angličtiny. Jinak by mohlo dojít k omylu a někdo by si mohl myslet, že spadl Žak...
12. září 2011 v 21:26
gema
No Metars are available, the local weatherstation reported visibility above 50km (27nm), partly cloudy, winds from the north at 14kph (7.5 knots), temperature 17 degrees C, dew point 7 degrees C, humidity 40%, rapidly dropping QNH (1014 hPa at 10:00L, 1011 hPa at 13:00L and 1008 hPa at 16:00L).
Povšimněte si větru, docela vysokého tlaku a hlavně vlhkosti. Čím menší, tím méně reaktivním motorům chutná
12. září 2011 v 21:23
gema
Tím se to potvrzuje, letadlo nemělo technickou závadu. Je to na zmiŇovaných stránkách. Dále bylo na letišti dost pro přetížená letadla zrovna ne dobré počasí.