Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
9. září 2011 v 18:06
mirda
Letěl jsem mnohokrát latadly Aeroflotu, i na vnitrostátních linkách, proto nemám žádné iluze, jen se divím, že jich nepadalo a nepadá víc.....
9. září 2011 v 17:56
Admin
V dopravním letadle je kapitán a druhý pilot (ten sedí po pravici kapitána). Podle zpáv na ruském serveru byl let s Lokomotivou učebním pro druhého pilota Igora Ževelova. Navíc kapitán letu neměl zkušenosti s JAK-42, ale s JAK-40. Jsou to téměř stejné stroje, ale nerespektování předpisů v letecké dopravě si opět, Bohužel, vyžádalo oběti na životech. Budu postupně doplňovat fota i informace.
9. září 2011 v 17:37
Michal
Ale v dopravním letadle není jen jeden pilot. To jsou oba bez očí a uší? Teď už možná jo a s nima spousta nevinných lidí. Fakt mě takovéto nerespektování základů létání bere (B=S)
9. září 2011 v 17:30
dzymy1
no ,boužel měla pravdu
![](/img/smajls/2.gif)
9. září 2011 v 17:29
Michal
Пилот Як-42 не имел опыта управления этим лайнером
Pilot neměl na JAK-42 licenci !!! NO TO JE SÍLA !!!
9. září 2011 v 17:26
Michal
Nechápu to - opravdu měl hodně času na přerušení vzletu. Maksimálně by ulomil příďový podvozek. To video ale mluví za vše. On se snad zakecal s druhým pilotem. Jak může letět přímo na maják? 3 motory vysadily? No to snad ne. Na www.yandex.ru jsem četl, že prezident Medvěděv chce zakázat do odvolání komplet vnitrostátní leteckou dopravu. Nevím, jak mu to projde, ale alespoň gesto je to hezké. V Rusku nemají ani bezpečnostní pásy v TU.154. Osobně jsem toho svědkem. Letuška na mou reklamaci jen řekla, že při pádu by mi byly stejně prd platný...
9. září 2011 v 17:19
dpw
Hlavně pilot musel být magor, když už jel za tak dlouhou ranvejí po trávě a pořád se to snažil zvednout. Je to v rozporu jak se všemi leteckými předpisy a poučkami, ale i se zdravým rozumem! Pokud by to zatíp ještě na ranveji, tak maximálně vjel do toho pole, očesal třeba podvozek, ale mohli z toho všichni vyváznout živí!
9. září 2011 v 16:57
Admin
3km je délka nejen dostatečná pro JAK-40, ale i pro středně velká letadla - Boeing 737-800 by tam hravě odstartoval také, kdyby ovšem nedostal špatné palivo :-(
9. září 2011 v 16:56
Admin
Snažím se sehnat fota - za moment jich bude víc.
![](/img/smajls/3.gif)
9. září 2011 v 16:55
dzymy1
3km je luxusní délka, např.letiště EWR má dráhu 2.8 a to je tam sakra provoz
![](/img/smajls/1.gif)
9. září 2011 v 16:51
dzymy
9. září 2011 v 16:45
Admin
Zde můžeme diskutovat o letectví