Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
9. září 2011 v 23:09
Admin
Je to podle videa 15-20 sekund od plné forsáže. Zkusim si někde sehnat JAK-42 a zjistim, co se tam dá dělat. Scenérii taky doplním. Klapky na 20 a pitch na 8,7. Zkusím několik variant a hodim do sekce foto, nebo video.
9. září 2011 v 23:05
Gema
nemůžeš srovnávat simulátor s reálem. To je jako jahody ze supermarketu a ze zahrady to je o ničem
9. září 2011 v 23:04
Gema
ted to koušu, má to jen 900 stran tak asi ne no:-(
9. září 2011 v 23:04
Admin
Na FS-X jsem simuloval několikrát vzlet ze začátku a dobrždění bez reverzu. I z poloviny RNW se tam dá s Learjetem startnout - je to podobný výkon. No jsem zvědav, s čím zítra přijdou. Ani havárie polského speciálu mě nezajímala tolik, jako tahle (ikdyž videa nahraná na mobil, kde střílej na přeživší, kteří prosí - nestriaite... To byla dle mého politika). Tady selhala technika a fakt myslim, že palivo.
9. září 2011 v 23:00
Admin
Pořád si pouštim to video a nechápu to.
9. září 2011 v 22:58
Admin
8,7 stupňů je taky na stabilizátor dost - tím víc, že klapky měl na 20. Že by špatně vypočítaný vzletový režim? To se mi ale nezdá. Já bych měl klapky na 5 stupňů a pokud by všichni neseděli vzadu, tak trim cca 1-5 stupňů.
9. září 2011 v 22:58
Gema
doslova to je to co jsi psal:
motory pracovali až do nehody bez závad
tak se omlouvam za špatné copy
9. září 2011 v 22:56
Gema
já jsem spíše teoretik

9. září 2011 v 22:55
Gema
nema tam být nic, a pak na konci rámeček084 je m
9. září 2011 v 22:55
Admin
Pokud by mi vysadily motory a to všechny, tak to taky namířim do nejbližší vodní plochy, vzhledem k požáru. Se sportovním letadlem je to lehčí, ale ani tak není ok nouzové přistání po startu. Mám za sebou jedno v reále a jedno přerušení na V1. Letadlo Eurostar EV-97. Větších jsem rozbil hodně, naštěstí jen na simulátoru.
9. září 2011 v 22:53
Gema
ta 0 je písmeno z azbuky
9. září 2011 v 22:53
Gema
Предварительная обработка зафиксированной параметрической информации позволяет определить, что, перед взлетом самолета, стабилизатор был установлен в положение 8,7 градуса на «кабрирование» и закрылки самолета были установлены во взлетное положение – 20 градусов. Двигатели работали до момента столкновения с препятс& #1090;виями.
9. září 2011 v 22:53
Gema
To byla chyba kopírování, ty maš omezené znaky
9. září 2011 v 22:51
Admin
Nejspíš to do tý Volhy chtěli posadit - no uvidíme, co dalšího se dozvíme...
9. září 2011 v 22:50
Admin
Při nárazu do kamery měl vertikální náklon cca 15-20 stupňů. To by opravdu bylo možné cca 10 sekund před pádem... Ale Volha tak daleko asi je, tak mu vše vysadilo. Ale proč?
9. září 2011 v 22:50
Gema
s temi motory jsem si to nevšiml, ale zvykem je motory při nehodě chcípnout a tak to asi mysleli.
9. září 2011 v 22:49
Gema
Oni tam sice píšou, že šlo o startovní konfiguraci, ale taky se mi to zdá moc. Ty delas do letadel?
Já se ještě číhnu do manuálu jestli to najdu.
9. září 2011 v 22:48
Admin
Moment - čtu teď všechny příspěvky. Klapky na 20 a motory na 0? To je ale fakt nenormální. Je to ofiko informace?
9. září 2011 v 22:46
Admin
Dík za pomoc - kdo chce, přeloží si to v Google. Taky nechápu, proč po V2 delším startoval a na VR se snažil to odlepit pod rychlostí. Navíc při startu hodit klapky na 20 stupňů je opravdu chyba. To je na přistání proti větru. No nenaděláš nic.
9. září 2011 v 22:40
Gema
Toliko ofiko do ted