Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
23. května 2012 v 01:45
Admin
Vlado:
Co já vím, tak černé skříňky nalezeny byly. Nicméně v nepoužitelném stavu. Dá se tedy vycházet pouze ze záznamů, kde je jasně zřetelné, že postupně u A-330 vysadily veškeré důležité okruhy pro let. Musel bych se podívat do dokumentací A-330, kolik na sobě nezávislých počítačů od různých společností by muselo vysadit službu. Je to krajně nepravděpodobné. Každopádně problém jistě nastal ve chvíli, kdy posádka přešla na manuální ovládání letounu. Tato katastrofa je zatím nevyřešena. Pokud se pletu, tak mě někdo opravte. Ale dle mně dostupných informací o příčině havárie 447 v roce 2009 zatím není nic moc konkrétního známo a jsou pouze spekulace, kterými se nezabývám. Stejně tak, jako u pádu Suchoj. Budu informovat, až budou jasné důkazy a fakta.
16. května 2012 v 23:27
Vlado
Ahoj, chci se zeptat na nehodu Air France 447, nevíte nějaké info? Černé skřínky už našli celkem dávno. Nenašel jsem o tom nic..
10. května 2012 v 02:38
Admin
Tak a máme tady další katastrofu...
12. dubna 2012 v 06:26
Admin
Dnes přidán další díl seriálu "Šetření leteckých nehod". Nechť je Vám k ponaučení. Přeji hezký den.
10. dubna 2012 v 01:07
Michal
Je téměř jasné, že se letoun dostal do vývrtky. Kvůli tomu byl čumákem nikoliv po směru letu, ale naopak. Otázka je proč. Pokud ztratil rychlost, o čem MAK pomlčel a pokud budu věřit očitým svědkům, že oba motory čoudily, pak to vypadá na špatné palivo. Vzhledem k tomu, že Rusko má pro ČR ropu již jen na 3 dny, ani bych se nedivil. Potom se pochopitelně piloti, kteří byli mladí a nezkušení, snažili první zatáčkou vrátit na letiště. Opět se podívejte na ŠKOLENÍ PILOTŮ 2012. Nejhorší chyba, obvzláště, pokud není rychlost a možnost potlačit knipl vzhledem k malé výšce. Druhá verze by mohla být ta, že skutečně bylo zanedbáno rozmrazování. Potom se v zimě aerodynamika křídel zcela změní. Letoun nenabírá výšku tak, jak je zapotřebí a pilot se toho zalekne. Měl ale před nahozením motorů o rozmrazení požádat, případně řídící mu toto mohl doporučit. Na křídlech je poté okem neviditelná vrstva ledu. Letadlo nestoupá a tak motory na plný výkon. Samozřejmě se začne prášit za kočárem. Vlivem tahu vrtule se z jednoho z křídel odtrhne vrstva ledu a to se nakloní o více, než 35 stupňů napravo, pokud k odtržení ledu došlo na levém křídle. Toho se pilot zalekne a stočí nalevo a uuups, led odpadne i na pravém křídle. Více, než 50 stupňů náklonu na nízké rychlosti a bez potlačení rychle uvede letoun do vývrtky. A z ní se dostat je opravdu těžké, kór s velkým letadlem. Čumes dolu, točí se hlava a bum! Jsem zvědav, kdy bude zveřejněna rychlost IAS v údajných 210m.
8. dubna 2012 v 21:32
Admin
Tak a máme tady další příspěvek pro dobrou náladu. Brzy přibudou i další série Šetření leteckých nehod. Přeji všem VESELÉ VELIKONOCE !!!
22. března 2012 v 15:30
Admin
Tak a je i něco pro dobrou náladu. Všem přeji hezký den !!!
22. března 2012 v 15:20
Admin
Pro Peťulu:
V sekci Aktuality je foto pro Tebe, ale samozřejmě i ostatní... A jdu fofrem najít něco k pousmání na youtube ;)
6. března 2012 v 01:50
gema
To Peťula
19. února 2012 v 03:15
Peťula
No a pro dobrou náladu nic novýho?
18. února 2012 v 02:09
Admin
Každopádně MAK ticho po pěšině...
18. února 2012 v 02:07
Admin
No to jsme předpokládali již od začátku. Konkrétně od samého začátku Ty a postupně jsem se k této verzi začal také přiklánět.
Jinak dnes přidány další 3 díly vyšetřování leteckých nehod. Jsem rád, že zatím žádné závažné nejsou, nebo o nich alespoň nevím.
17. února 2012 v 19:11
gema
k jaku 42:
Podle čerstvého sdělení prokuratury se zaměstnanci letiště v kritický den dopustili řady chyb. Před startem nezvážili zavazadla hokejistů, a tak došlo k tomu, že celkové zatížení letadla bylo o polovinu vyšší, než vykazovaly dokumenty.

To jsem chtěl slyšet:-)
2. února 2012 v 15:20
gema
Tak to preji brzke uzdraveni, ja jdu do toho 9 unora tak uvidim kolik rupne žeber
2. února 2012 v 02:10
Admin
Každopádně jsem rád, že zde nepřibyl žádný nový závažný incident. Kromě toho, že jsem já osobně přistál na zem (bez letadla) a ležim se zlámanejma žebrama. Příčinu nehody zde ale rozebírat nebudu...
29. ledna 2012 v 17:22
gema
Lidský faktor může prakticky za většinu neštěstí na světě. jde jen o to, vyvodit z toho závěry a analyzovat dílčí příčiny. Přání, aby nic nepadalo je hezké, ale každá havárie posune techniku a technologie kupředu. Nehledě na opatření provádění údržby i samotného kormidlování. Prevence je sice hezká, ale má své ale. Proto je víc a víc aut letadel, lodí, a nepřímou úměrou méně a méně nehod s fatálním výsledkem. Asi tak bych to videl
26. ledna 2012 v 16:52
Vlado
taky si nepřeji aby letadla padala a ja měl na co koukat, nicméně jsou to zajímavé dokumenty z kterých se může člověk poučit (osobně jsem pár krát letěl, a nikdy jsem nevěnoval pozornost letušce, když ukazuje emergency exit a jak se nasazuje vesta... příště jí budu poslouchat :)
Dost mě překvapilo, že za věčšinu nehod může lidský faktor.
Přeji hodně kilometrů bez nehod (za kniplem, za volantem i za říditky)
18. ledna 2012 v 19:06
Admin
Ahoj Vlado a všichni příznivci těchto stránek.
Dnes jsem přidal dalších 10 dílů (řazeno od nejstarších zvrchu). Doufám, že dílů bude, stejně jako nehod, čímdál tím méně. Nerad slyším o jakémkoliv leteckém neštěstí. Nicméně život je život a tak zde bude postupem času přibývat příspěvků i videoseriálů. Všem, kdo létáte, přeji tolik ˇbezpečných přistání, kolik bude úspěšných startů. Letu zdar !
8. ledna 2012 v 16:33
Vlado
Ahoj, tak a už jsem dokoukal na všechny díly Letecké katastrofy. Budou další?
Děkuji za tenhle web!!
29. prosince 2011 v 13:56
Admin
Rusové začínají šetřit. Na Sheremetevo přistála A-320 (319) včera na jeden motor... Holt škrty v rozpočtu leteckých společností. To už rovnou můžou nakoupit obří větroně. Naštěstí vše bez problému zvládnuto. Nicméně nic to nemění na faktu, že Rusko je dle statistik momentálně na první světové příčce, co se nebezpečnosti létání týče. A ta TU-134 v Oši - nad nima drželo ochrannou ruku celé defilé andělů. Když to odnesou jen plechy z roku 1967, tak to ještě jde. Ale sedět bych tam nechtěl. Pokud létají neudržovanýma vyřazenýma letadlama, měli by mít před nástupem vyvěšený nápis: Na vlastní nebezpečí !!!
Video titulkovat nebudu, vše je v komentáři...
Ještě jednou hezky prožitého Silvestra a šťastný Nový rok !!!
<< na začátek | < předchozí   | ... 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... |   další > | na konec >>