Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
14. března 2014 v 19:17
Flighter
Jisté je jedno. Už neletí - došlo palivo. Doufám, že úspěšně někde dosedl a najde se v pořádku. Pochopitelně nejde o plechy, ale o zdraví lidí především, se vší úctou ke stroji Boeing-777-200.
14. března 2014 v 19:14
Flighter
...nebo z politických důvodů (Ukrajina, Rusko má novou mezikontinentální raketu, kterou začátkem tohoto měsíce testovalo - to se nelíbí Americe, která vyrábí motory Rolls Royce do Boeingů 777, takže se do kauzy jistě zamotá...). Přeci by únosce nepočítal s tím, že jej v Evropě, či vůbec v západním od nich bloku, uvítali s otevřenou náručí, pokud by se jim podařilo schovat se ve shluku letadel východo-západního koridoru, který je skutečně hustý...
14. března 2014 v 16:10
LSD
Od začátku mám pocit, že nás tady někdo krmí.
Letadlo neodpovídá. Budiž.
Změní trasu do západního koridoru. Budiž
Ale že by ho v tom případě nezachytil nějaký radar? Tak tomu se mi fakt nechce věřit.
Letící objekt, který se neidentifikuje a neodpovídá.
To je divný. Co s ním?
Sestřelit!

Moc bych za to nedal, že současné mlžení má jediný cíl.

Ututlat průser.
14. března 2014 v 14:09
Admin
Navíc stroj vysílá přímo výrobci signály především o stavu motorů pro případ nutné konzultace, či rychlé servisní pomoci. I přestože Malysia Airlines tuto službu nevyužívala, výrobce motorů Rolls Royce, kterými byl letoun vybaven, má signál o stavu a výšce motorů ještě 20 minut po ztátě signálu SQUAWK. Poté byl zřejmě i tento systém deaktivován. Američané zahájili pátrání v jižnějších částech. Nejmenovaný čínský zástupce mobilního operátora, který druhým největším mobilním operátorem na světě, uvedl, že není možné zachytit signál GSM telefonů ani ve výšce 10km nad zemským povrchem, stejně tak není možné lokalizovat mobilní přístroj, který se nachází hluboko pod hladinou oceánu.
14. března 2014 v 13:58
Admin
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:21/12x/ MAS370/2d81a27 --- tato aplikace znázorňuje pouze data předaná odpovídačem letadla SQUAWK kódem, který neustále vysílá informaci o směru letu, výšce, rychlosti stoupání/klesání, indikované rychlosti letadla, označení a identifikace. Lze jej kdykoliv vypnout, nebo zapnout, nicméně při IFR řízených letech musí být zapnutý po celou dobu letu od okamžiku, kdy stroj zachytí radarový systém. Poté se jen mění SQUAWK identifikace, jak si letoun řídící centra letového provozu v dané oblasti předávají. Znamená to tedy, že ve výšce cca 10,668 km nad hladinou oceánu sice mohlo dojít k odpojení odpovídače, ale i tak by letoun zůstal viditelný na radarech (pouze bez doplňujících údajů o výšce a rychlosti - ty se ale dají dopočítat). I v případě, že by se letoun rozmetal ve vzduchu na části, tyto části by byly vidět na radarech. Navíc přímo proti němu letěly 2 čínské stroje ve zhruba stejné výšce a v moment ztráty signálu SQUAWK byly téměř na jedné úrovni. Jistě by si v 10 km výšce v noci alespoň jedna ze dvou protiletících posádek všimnula výbuchu. Oba protiletící stroje však beze změny kurzu, výšky a rychlosti pokračují dále noční oblohou do svého cíle...
14. března 2014 v 10:44
Flighter
14. března 2014 v 06:50
Videoguy
14. března 2014 v 02:11
Flighter
14. března 2014 v 02:07
Flighter
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/17:18/12x/ CES539/2d7bfc1 - zde se ztratil, ale kde je teď, ví Bůh...
11. března 2014 v 09:13
Videoguy
Hmm.... Smailiky a data nejdou dohromady.....
11. března 2014 v 09:11
Videoguy
FR24 data ukazuji20 6.80 103.52 472 025 350 a hned pote: 17:21 6.93 103.59 471 040 0. To odpovida standartnimu natoceni doprava z IGARI na BITOD, coz je kurz z 020 na 059. Posledni poloha ukazuje kurz 040 behem tohoto planovaneho nataceni do prava. Vertikální rychlost 0 m/s a VÝŠKA 0 ft (0m) pouze ukazuji nedostatek dat a prerusenou transmisi.
10. března 2014 v 12:07
Admin
Velmi zajímavý údaj: http://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/195 8414_638915666157678_1741710137_n.png
Rychlost 471 kt (872,3 km/h), Vertikální rychlost 0 m/s, VÝŠKA 0 ft (0m). Nepovedená rekonstrukce? Pokud by odpovídač fungoval po celou dobu pádu, jistě by se o tom dávno vědělo. Na tomto snímku je kurz 040, tudíž žádný obrat o 180 stupňů v letové hladině 360 (cca 11km). Každopádně je známo, že se v oblasti vyskytují náhodné obří, až 16km hluboké výyry, které mohou ledacos pohltit.
10. března 2014 v 11:36
Admin
Pro Tomy: Děkuji a na odkaz se ihned podívám. Michal
9. března 2014 v 23:57
Tomy
Super stránka!
Jinak celkem zajímavý zdroj informací je i zde: http://flightaware.com/squawks/view/1/7_days/new/4 0633/Malaysia_Airlines_says_flight_MH370_from_Kual a_Lumpur_to_Beijing_lost_contact_with_air_traffic_ control už pár hodin po nehodě se zde objevili informace o tom že byl stroj v minulosti poškozen.
9. března 2014 v 20:16
Fa
... a Bohužel nelokalizovatelný.
9. března 2014 v 20:15
Fa
Zajímalo by mě, co je to za typ telefonu. Nárazuvzdorný, vodotěsný, baterie vydrži neustálé prozvánění již 3 dny. Moje Nokia Lumia 820 vydrží 1 den a konec.
22. února 2014 v 05:26
Admin
Protože pracuji i jako TV kameraman a natáčel jsem celý pořad o ekologii v dopravě, na tento dotaz mohu odpovědět. Byl jsem natáčet v ANTK Tupolev v Moskvě dokument o civilních letadlech na alternativní paliva. TU-155 je experimentálním strojem, který se vznesl již ve druhé polovině minulého století do vzduchu. Osoně jsem mluvil s člověkem, který jej pilotoval. Letoun měl 2 motory na klasický kerosin a 1 motor na stlačený zemní plyn. Byla to létající laboratoř, ze které měl vzejít TU-156k, avšak typově zastaralá koncepce TU-154M udělala rozvoji pomlku. Ne však na dlouho. Byl rozpracován nový TU-204k TU-336k a další letadla, která by šetřila životní prostředí, byla ekonomičtější, lehčí a v neposlední řadě bezpečnější (zemní plyn, případně vodík, jsou plyny lehčí než vzduch - proto pokud by došlo k havárii, lidé by neuhořeli polití kerasinem na ošacení a všude kolem vraku letadla). Projekt byl údajně prodán společnosti Airbus. Od té doby ani vidu a ani slechu po těchto patentovaných projektech. Vše je o penězích, Bohužel. A tak to nejspíš koupil a ututlal nějaký ropný magnát. Pokud by měl někdo zájem, na videosnímky, rozhovory i první let mám vlastní autorská práva. Mohu zveřejnit, stačí napsat. Jen upozorňuji, že je vše v Ruštině a dabovat se mi to nechce, takže originál.
27. prosince 2013 v 11:32
Jiří
Bylo by hlavně vhodné, zamyslet se nad spotřebou paliva leteckého provozu souhrně za celou zeměkouli, zejména pak na potřebě kubatur nebo tun vzduchu, které tento provoz spotřebuje a do ovzduší vyvrhne, převážně ve velkých výškách. svinstvo. Co k tomu ekologičtí aktivisté a nebo jsou leteckými společnostmi podplaceni, aby se v těchto věcech příliš nehrabali ?
25. března 2013 v 21:45
Vlado
čau, vyšetřování AirFrance 447: http://www.youtube.com/watch?v=bFZfNeARno4
7. března 2013 v 06:15
Admin
Omlouvám se za neaktuálnost stránek. Rozebírat je co, nicméně fakta ověřuji. Veškeré své dotazy směřujte sem, v diskusní fórum. Přeji hezký den a pokud někam letíte, příjemný let.
<< na začátek | < předchozí   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... |   další > | na konec >>