Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
9. září 2011 v 23:26
Admin
20 minut budu pryč. Kdyby se objevilo něco nového, budu rád za příspěvek.
9. září 2011 v 23:25
Admin
Nemůžu najít 42 do FSX, tak to zkusím s Learjetem. 8,7 je moc... Klapky na 20 brání vzletu. Možná v tom bude problém. Nevšimli si, že maj tak moc vysunutý klapky. Kvůli takovéto chybě jsem přišel o kamaráda. Šel Go-Around a vysunul klapky. Vývrtka a...
9. září 2011 v 23:20
Gema
A Yakovlev 42 passenger plane, RA-42434, was destroyed when it crashed about 2 km from the runway of Yaroslavl Airport (IAR), Russia. Forty-three people were killed and two survived. The wreckage came to rest in the Volga River.
The airplane carried members of the Lokomotiv Yaroslavl ice hockey team for a match in Minsk. Media reports indicate that the airplane travelled past the end of the runway onto the grass, lifting off about 400 metres past the threshold. It barely climbed, contacted obstacles until it crashed and broke up on the side of the river.
The Interstate Aviation Committee (IAC) reported in a statement that all engines were working until the moment of collision with obstacles and that before takeoff, the stabilizer was set to 8.7 degrees "nose up" and the flaps were selected in the take-off position of 20 degrees.
9. září 2011 v 23:18
Gema
proč, tam mají nějakou webku, ani u nas se nesnímá vzlet
9. září 2011 v 23:16
Admin
Na videu je vidět, že aspoň viditelnost byla. Ale té kvalitě záznamu se opravdu divím.
9. září 2011 v 23:14
Gema
no počasí mi taky chybí
9. září 2011 v 23:13
Gema
a kurva dobře vybavenej
9. září 2011 v 23:13
Admin
Ani jeden z posádky neměl s 42 dostatečné zkušenosti, natož se speciálem, kde je na zádi salon... Škrtal zadkem, to je fakt.
9. září 2011 v 23:12
Gema
Pro ADS-béčkaře: škrtněte si nick 14A5C2, ten už se nikdy nepřihásí jako jak 42
9. září 2011 v 23:11
Admin
To je fakt - byl to speciál.
9. září 2011 v 23:11
Gema
КБ: Яковлев
тип: Як-42 (реестр)
модификация: Як-42Д
завод-изготовитель САЗ
заводской номер: 4520424305017
серийный (порядковый) номер: 17-05
MEW: 33.12 т
MTOW: 57 т
допуск к МВЛ: да
оборудование BRNAV, TCAS, GPWS, RVSM
Ресурсы:
(действующий этап отработки для данного ВС) 15000 часов
7000 посадок
18 лет
Назначенный ресурс по типу:
(границы продления) 40000 часов (16%)
18000 посадок (17%)
35 лет (51%)
код ADS-B hex: расчётный 14A5C2
9. září 2011 v 23:10
Admin
V simulátoru máš klid, to je pravda. Jinak FS 2004 je velice povedený a FS-X je opravdu reálný. Pochopitelně neznám povětrnostní podmínky, ale předpokládám, že nic moc závažného...
9. září 2011 v 23:10
Gema
Já jsem provozní parametry nikdy nestudoval tak nevim
9. září 2011 v 23:09
Gema
No a proč tě to toliko zajímá. Kéž by jsi měl pravdu ale to letadlo lepilo zadek to si myslím že je přeložené. mimo to salon to je váha jak tele
9. září 2011 v 23:09
Admin
Je to podle videa 15-20 sekund od plné forsáže. Zkusim si někde sehnat JAK-42 a zjistim, co se tam dá dělat. Scenérii taky doplním. Klapky na 20 a pitch na 8,7. Zkusím několik variant a hodim do sekce foto, nebo video.
9. září 2011 v 23:05
Gema
nemůžeš srovnávat simulátor s reálem. To je jako jahody ze supermarketu a ze zahrady to je o ničem
9. září 2011 v 23:04
Gema
ted to koušu, má to jen 900 stran tak asi ne no:-(
9. září 2011 v 23:04
Admin
Na FS-X jsem simuloval několikrát vzlet ze začátku a dobrždění bez reverzu. I z poloviny RNW se tam dá s Learjetem startnout - je to podobný výkon. No jsem zvědav, s čím zítra přijdou. Ani havárie polského speciálu mě nezajímala tolik, jako tahle (ikdyž videa nahraná na mobil, kde střílej na přeživší, kteří prosí - nestriaite... To byla dle mého politika). Tady selhala technika a fakt myslim, že palivo.
9. září 2011 v 23:00
Admin
Pořád si pouštim to video a nechápu to.
9. září 2011 v 22:58
Admin
8,7 stupňů je taky na stabilizátor dost - tím víc, že klapky měl na 20. Že by špatně vypočítaný vzletový režim? To se mi ale nezdá. Já bych měl klapky na 5 stupňů a pokud by všichni neseděli vzadu, tak trim cca 1-5 stupňů.