Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
9. září 2011 v 23:39
Admin
Počasí roli nehraje, protože se startuje proti větru. Možná, pokud bych se zbláznil a fičelo mi do zádě, tak hodim klapky i pitch tak, jak měli. Ale to by jim zas nepovolila věž...
9. září 2011 v 23:37
Admin
Tak jsem to zkusil na daném letišti s Learjetem - o jeden motor hold míň, ale výkon srovnatelný. Při klapkách na 20 a trim na 8,7 se letadlo samo vznese během 10-15 sekund pod V2 a potom stall. Ten trim a klapky mi prostě nějak nesednou. Při 20 stupních se výrazně prodlouží vzlet a trim na 8,7 je skoro na plus maksimum.
9. září 2011 v 23:36
Gema
zase je fakt, že když to takhle našli tak to tak bude protože jak klapky tak stabilizátor ovládá šroubovice na elektromotoru, Počasí nikde není kuva
9. září 2011 v 23:27
Gema
v rusku se spí tak asi nic
9. září 2011 v 23:26
Admin
20 minut budu pryč. Kdyby se objevilo něco nového, budu rád za příspěvek.
9. září 2011 v 23:25
Admin
Nemůžu najít 42 do FSX, tak to zkusím s Learjetem. 8,7 je moc... Klapky na 20 brání vzletu. Možná v tom bude problém. Nevšimli si, že maj tak moc vysunutý klapky. Kvůli takovéto chybě jsem přišel o kamaráda. Šel Go-Around a vysunul klapky. Vývrtka a...
9. září 2011 v 23:20
Gema
A Yakovlev 42 passenger plane, RA-42434, was destroyed when it crashed about 2 km from the runway of Yaroslavl Airport (IAR), Russia. Forty-three people were killed and two survived. The wreckage came to rest in the Volga River.
The airplane carried members of the Lokomotiv Yaroslavl ice hockey team for a match in Minsk. Media reports indicate that the airplane travelled past the end of the runway onto the grass, lifting off about 400 metres past the threshold. It barely climbed, contacted obstacles until it crashed and broke up on the side of the river.
The Interstate Aviation Committee (IAC) reported in a statement that all engines were working until the moment of collision with obstacles and that before takeoff, the stabilizer was set to 8.7 degrees "nose up" and the flaps were selected in the take-off position of 20 degrees.
9. září 2011 v 23:18
Gema
proč, tam mají nějakou webku, ani u nas se nesnímá vzlet
9. září 2011 v 23:16
Admin
Na videu je vidět, že aspoň viditelnost byla. Ale té kvalitě záznamu se opravdu divím.
9. září 2011 v 23:14
Gema
no počasí mi taky chybí
9. září 2011 v 23:13
Gema
a kurva dobře vybavenej
9. září 2011 v 23:13
Admin
Ani jeden z posádky neměl s 42 dostatečné zkušenosti, natož se speciálem, kde je na zádi salon... Škrtal zadkem, to je fakt.
9. září 2011 v 23:12
Gema
Pro ADS-béčkaře: škrtněte si nick 14A5C2, ten už se nikdy nepřihásí jako jak 42
9. září 2011 v 23:11
Admin
To je fakt - byl to speciál.
9. září 2011 v 23:11
Gema
КБ: Яковлев
тип: Як-42 (реестр)
модификация: Як-42Д

завод-изготовитель САЗ
заводской номер: 4520424305017
серийный (порядковый) номер: 17-05

MEW: 33.12 т
MTOW: 57 т
допуск к МВЛ: да
оборудование BRNAV, TCAS, GPWS, RVSM
Ресурсы:
(действующий этап отработки для данного ВС) 15000 часов
7000 посадок
18 лет
Назначенный ресурс по типу:
(границы продления) 40000 часов (16%)
18000 посадок (17%)
35 лет (51%)
код ADS-B hex: расчётный 14A5C2
9. září 2011 v 23:10
Admin
V simulátoru máš klid, to je pravda. Jinak FS 2004 je velice povedený a FS-X je opravdu reálný. Pochopitelně neznám povětrnostní podmínky, ale předpokládám, že nic moc závažného...
9. září 2011 v 23:10
Gema
Já jsem provozní parametry nikdy nestudoval tak nevim
9. září 2011 v 23:09
Gema
No a proč tě to toliko zajímá. Kéž by jsi měl pravdu ale to letadlo lepilo zadek to si myslím že je přeložené. mimo to salon to je váha jak tele
9. září 2011 v 23:09
Admin
Je to podle videa 15-20 sekund od plné forsáže. Zkusim si někde sehnat JAK-42 a zjistim, co se tam dá dělat. Scenérii taky doplním. Klapky na 20 a pitch na 8,7. Zkusím několik variant a hodim do sekce foto, nebo video.
9. září 2011 v 23:05
Gema
nemůžeš srovnávat simulátor s reálem. To je jako jahody ze supermarketu a ze zahrady to je o ničem
<< na začátek | < předchozí   | ... 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... |   další > | na konec >>