Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
14. března 2014 v 19:17
Flighter
Jisté je jedno. Už neletí - došlo palivo. Doufám, že úspěšně někde dosedl a najde se v pořádku. Pochopitelně nejde o plechy, ale o zdraví lidí především, se vší úctou ke stroji Boeing-777-200.
14. března 2014 v 19:14
Flighter
...nebo z politických důvodů (Ukrajina, Rusko má novou mezikontinentální raketu, kterou začátkem tohoto měsíce testovalo - to se nelíbí Americe, která vyrábí motory Rolls Royce do Boeingů 777, takže se do kauzy jistě zamotá...). Přeci by únosce nepočítal s tím, že jej v Evropě, či vůbec v západním od nich bloku, uvítali s otevřenou náručí, pokud by se jim podařilo schovat se ve shluku letadel východo-západního koridoru, který je skutečně hustý...
14. března 2014 v 16:10
LSD
Od začátku mám pocit, že nás tady někdo krmí.
Letadlo neodpovídá. Budiž.
Změní trasu do západního koridoru. Budiž
Ale že by ho v tom případě nezachytil nějaký radar? Tak tomu se mi fakt nechce věřit.
Letící objekt, který se neidentifikuje a neodpovídá.
To je divný. Co s ním?
Sestřelit!
Moc bych za to nedal, že současné mlžení má jediný cíl.
Ututlat průser.
14. března 2014 v 14:09
Admin
Navíc stroj vysílá přímo výrobci signály především o stavu motorů pro případ nutné konzultace, či rychlé servisní pomoci. I přestože Malysia Airlines tuto službu nevyužívala, výrobce motorů Rolls Royce, kterými byl letoun vybaven, má signál o stavu a výšce motorů ještě 20 minut po ztátě signálu SQUAWK. Poté byl zřejmě i tento systém deaktivován. Američané zahájili pátrání v jižnějších částech. Nejmenovaný čínský zástupce mobilního operátora, který druhým největším mobilním operátorem na světě, uvedl, že není možné zachytit signál GSM telefonů ani ve výšce 10km nad zemským povrchem, stejně tak není možné lokalizovat mobilní přístroj, který se nachází hluboko pod hladinou oceánu.
14. března 2014 v 10:44
Flighter
11. března 2014 v 09:13
Videoguy
Hmm.... Smailiky a data nejdou dohromady.....
11. března 2014 v 09:11
Videoguy
FR24 data ukazuji
20 6.80 103.52 472 025 350 a hned pote: 17:21 6.93 103.59 471 040 0. To odpovida standartnimu natoceni doprava z IGARI na BITOD, coz je kurz z 020 na 059. Posledni poloha ukazuje kurz 040 behem tohoto planovaneho nataceni do prava. Vertikální rychlost 0 m/s a VÝŠKA 0 ft (0m) pouze ukazuji nedostatek dat a prerusenou transmisi.
10. března 2014 v 12:07
Admin
Velmi zajímavý údaj:
http://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/195 8414_638915666157678_1741710137_n.png
Rychlost 471 kt (872,3 km/h), Vertikální rychlost 0 m/s, VÝŠKA 0 ft (0m). Nepovedená rekonstrukce? Pokud by odpovídač fungoval po celou dobu pádu, jistě by se o tom dávno vědělo. Na tomto snímku je kurz 040, tudíž žádný obrat o 180 stupňů v letové hladině 360 (cca 11km). Každopádně je známo, že se v oblasti vyskytují náhodné obří, až 16km hluboké výyry, které mohou ledacos pohltit.
10. března 2014 v 11:36
Admin
Pro Tomy: Děkuji a na odkaz se ihned podívám. Michal
9. března 2014 v 23:57
Tomy
9. března 2014 v 20:16
Fa
... a Bohužel nelokalizovatelný.
9. března 2014 v 20:15
Fa
Zajímalo by mě, co je to za typ telefonu. Nárazuvzdorný, vodotěsný, baterie vydrži neustálé prozvánění již 3 dny. Moje Nokia Lumia 820 vydrží 1 den a konec.
22. února 2014 v 05:26
Admin
Protože pracuji i jako TV kameraman a natáčel jsem celý pořad o ekologii v dopravě, na tento dotaz mohu odpovědět. Byl jsem natáčet v ANTK Tupolev v Moskvě dokument o civilních letadlech na alternativní paliva. TU-155 je experimentálním strojem, který se vznesl již ve druhé polovině minulého století do vzduchu. Osoně jsem mluvil s člověkem, který jej pilotoval. Letoun měl 2 motory na klasický kerosin a 1 motor na stlačený zemní plyn. Byla to létající laboratoř, ze které měl vzejít TU-156k, avšak typově zastaralá koncepce TU-154M udělala rozvoji pomlku. Ne však na dlouho. Byl rozpracován nový TU-204k TU-336k a další letadla, která by šetřila životní prostředí, byla ekonomičtější, lehčí a v neposlední řadě bezpečnější (zemní plyn, případně vodík, jsou plyny lehčí než vzduch - proto pokud by došlo k havárii, lidé by neuhořeli polití kerasinem na ošacení a všude kolem vraku letadla). Projekt byl údajně prodán společnosti Airbus. Od té doby ani vidu a ani slechu po těchto patentovaných projektech. Vše je o penězích, Bohužel. A tak to nejspíš koupil a ututlal nějaký ropný magnát. Pokud by měl někdo zájem, na videosnímky, rozhovory i první let mám vlastní autorská práva. Mohu zveřejnit, stačí napsat. Jen upozorňuji, že je vše v Ruštině a dabovat se mi to nechce, takže originál.
27. prosince 2013 v 11:32
Jiří
Bylo by hlavně vhodné, zamyslet se nad spotřebou paliva leteckého provozu souhrně za celou zeměkouli, zejména pak na potřebě kubatur nebo tun vzduchu, které tento provoz spotřebuje a do ovzduší vyvrhne, převážně ve velkých výškách. svinstvo. Co k tomu ekologičtí aktivisté a nebo jsou leteckými společnostmi podplaceni, aby se v těchto věcech příliš nehrabali ?
7. března 2013 v 06:15
Admin
Omlouvám se za neaktuálnost stránek. Rozebírat je co, nicméně fakta ověřuji. Veškeré své dotazy směřujte sem, v diskusní fórum. Přeji hezký den a pokud někam letíte, příjemný let.
22. srpna 2012 v 23:06
Admin
Vlado - děkuji za jedinečný příspěvek. Ihned jej přidávám do videoarchivu i pro Jak-42, tak i na první místo Videoseriálu "Šetření leteckých nehod". Tato stránka vznikla zcela náhodně ihned po této katastrofě. Jsem sice rád, že si našla mnoho příznivců. Nicméně budu raději, pokud se na ní bude nacházet čímdál tím méně příspěvků.
23. května 2012 v 01:45
Admin
Vlado:
Co já vím, tak černé skříňky nalezeny byly. Nicméně v nepoužitelném stavu. Dá se tedy vycházet pouze ze záznamů, kde je jasně zřetelné, že postupně u A-330 vysadily veškeré důležité okruhy pro let. Musel bych se podívat do dokumentací A-330, kolik na sobě nezávislých počítačů od různých společností by muselo vysadit službu. Je to krajně nepravděpodobné. Každopádně problém jistě nastal ve chvíli, kdy posádka přešla na manuální ovládání letounu. Tato katastrofa je zatím nevyřešena. Pokud se pletu, tak mě někdo opravte. Ale dle mně dostupných informací o příčině havárie 447 v roce 2009 zatím není nic moc konkrétního známo a jsou pouze spekulace, kterými se nezabývám. Stejně tak, jako u pádu Suchoj. Budu informovat, až budou jasné důkazy a fakta.
16. května 2012 v 23:27
Vlado
Ahoj, chci se zeptat na nehodu Air France 447, nevíte nějaké info? Černé skřínky už našli celkem dávno. Nenašel jsem o tom nic..
10. května 2012 v 02:38
Admin
Tak a máme tady další katastrofu...
12. dubna 2012 v 06:26
Admin
Dnes přidán další díl seriálu "Šetření leteckých nehod". Nechť je Vám k ponaučení. Přeji hezký den.