Svet-Stranek.cz
Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Vše o letecké dopravě

Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz

Diskuzní fórum

Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
19. září 2011 v 02:02
Admin
19. září 2011 v 02:01
Admin
Kde´s to našel?
19. září 2011 v 02:00
Admin
Takže závěr vyšetřování TU-154M, chyba elektroinstalace. Teda jestli tomu správně rozumim...
19. září 2011 v 01:58
Admin
No smajlíci naštvou - ale vypadá to, že jim zamrzly pitotky...
19. září 2011 v 01:57
gema
19. září 2011 v 01:55
gema
(РЛЭ) самолета
Ту-154М и программах подготовки экипажей необходимых рекомендаций по
особенностям пилотирования в продольном канале и использовании механизма
электротриммирования, а также невозможности отработки навыков
пилотирования самолета в штурвальном режиме на больших высотах и углах
атаки из-за отсутствия пригодных д
19. září 2011 v 01:54
gema
Заключение
Причиной катастрофы самолета Ту-154М RA-85185 авиакомпании
«Пулково» явился вывод самолета при полете в штурвальном режиме на
закритические углы атаки и режим сваливания с последующим переходом в
плоский штопор и столкновением с землей с большой вертикальной скоростью.
При отсутствии в Руководстве по летной эксплуатации (Р
19. září 2011 v 01:45
gema
Bohužel, místo minut tam skočili fuck smile
19. září 2011 v 01:31
gema
1101 TWR: Pulkovo 612, I do not understand you.
1102 CPT: Fuck, whats our speed?
1103-1105,2 NAV: S0S, S0S, Pulkovo 612, SOS, SOS, SOS, Pulkovo 612
1106 CPT: What's our speed? What's our speed?
1141,9 CREW: (unintelligeble)
1145 CPT: Left, c'mon!
1149,1 CREW: (unintelligeble)
1150,5 CPT: Vova, c'mon help out Andrew?
1155 NAV: Altitude 2000, Vanya, 2000!
1101 CPT: God damnit!
1103 CREW: Forget (unintelligeble)
1104,1 CPT: (unintelligeble) right.
1105,6 EN: (unintelligeble) falling.
1106,9 NAV: Now left, left (unintelligeble).
1107,9 CREW: (unintelligeble).
1109 CREW: I didn't see it
1109,9 CO: Oh my god...
1111,6 CPT: Pull up, Pull up, Pull up, Pull up! Andrew! Eh, pull up! Pull up Andrew! (unintelligeble)
1120,3 CPT: And now TO power
1121,1 CREW: Left leg, get rid of the bank.
1123,1 CO: (unintelligeble)... don't kill
1123,7 CPT: Andrew, don't panic!
1126,5 CREW: Don't kill! Don't kill! (most likely trainee Andrew Khodnevich - author)
1127,5
CPT: Fucking terrain!
1128,3 CREW: (unintelligeble)
1130 SCREAM. [end of tape]
19. září 2011 v 01:31
gema
1122 CPT: Watch the bank!.
1123 CREW: At full power .
1124 Signal
1128 NAV: Pulkovo 612, descending to 3-6-0.
1130,8 [Computer Alarm - AoA]
1131 CPT: Say fucking severe terbulance.
1133 NAV: Serious turbulance.
1134 TWR: Pulkovo aircraft, descend 3-6-0.
1136 CPT: Fucking descending!
1138,9 Signal
11:35,37 CREW: (unintelligeble).
1141 CPT: Carefull, we're all holding it.
1144 CPT: Holding, fuck!
1145 EN: Generators (unintelligeble).
1148 EN: Flameout. Descending. Vanya, flameout. (Vanya is a kind form of "Ivan" - author.)
1155 CPT: (unintelligeble).
1158 CREW: (unintelligeble)
1102 CPT: Watch the speed, speed!Ñêîðîñòè ñìîòðèòå, ñêîðîñòè.
1104 CREW: Well, went down a bit.
1107 CREW: No, normal.
1122 CPT: How much did you say? (referring to G force - author)
1123 NAV: (unintelligeble) 245. (most likely course - author)
1124 CPT: What course, fucking...!
1125 NAV (unintelligeble)
1128 CPT: (unintelligeble)
1128 CREW: I understand
1129 CREW: Only circling.
1131 Crew: Correct
1132 CPT: Vova, c'mon, command. (Vova, the Co-pilot was Russian Champion for aerobatics. At that moment he was standing behind the trainee - author)
1136 NAV: Left, Vanya
1137 CPT: Thats it, Fuck.
1140 CREW: Descending Descending!
1155 CREW: Tell them that we have mayday.
1157-1159,6 ST: S0S, 612, SOS...
19. září 2011 v 01:31
gema
1139 CREW: (unintelligeble)
1145 CPT: Where are those (unintelligeble), motherfucker?!
1124 CPT: Holy fuck! That shit is fucking crazy! (referring to the thunder storm - author, aka me)
1127 CPT: Holy fuck!
1132 CPT: She, oh fuck! Fucking bitch, and hail too? Fucking slut! (He referred to the storm as a "she" - author)
1140 CPT: Give me (unintelligeble)
1143 CPT: And where to? Maybe to the side? Igor, move a bit more.
1148 CPT: Igor.
1149 NAV: What?
1149,5 CPT: Maybe to the side? Where else can we get away from her, the slut. (Referring to the storm cloud - author)
1152 CREW: (unintelligeble). No.
1154 CPT: Tell me, did we take 390, Andrew? Eh, this montherfucker (he is not referring to Andrew, just cursing to himself. - author)
1156 ST: Pulkovo 612, we are at flight level 390.
1158,5...
1100,3 CPT: Say something? Ah fuck! (this is when the crew lost control of the aircraft)
1100,2...
1105 CREW: We are descending (unintelligeble)
1106 CPT: Where the fuck are we descending, fucking idiots!
1109 CPT: Full power, fuck!
1110 EN: Full power.
1112 CPT: Tell them that we are fucking descending, fuck!
1113 ST: Descending, Pulkovo 612.
1115,9 [Computer Alarm - AoA].
1117 CPT: Carefull.
1120,9 [Computer Alarm - AoA]
19. září 2011 v 01:30
gema
CPT - Captain
NAV - Navigator
TWR - Tower (center)
CREW - unknown (unidentified)
CO - Copilot
ST - Trainee (copilot in training)


1106 CPT: Lets temporarily go to 400 or whatever, this motherfucker, this is completely fucked up. Yes, ask for 390, otherwise we won't be able to go around, fuck!
1112,5 [Sound of Angle of Attack alarm (AoA)]
1117 NAV: Changed
1120 NAV: Tower, this is Pulkovo 612
1121 TWR: Pulkovo 612, receiving you.
1122 CPT: Climb, yes?
1124 NAV: Pulkovo 612, temporarily requesting flight level 390.
1128 CPT: Tell him that its pretty shaky.
1134 TWR: Pulkovo 612, cleared for 3-9-0.
1134 NAV: Climbing to 3-9-0 thank you very much, Pulkovo 6-12
1137 CPT: We will still get this fucker (unintelligeble)
19. září 2011 v 01:19
Admin
Tak do zítra...
19. září 2011 v 01:19
Admin
Jestli můžu doporučit - oba záznamy korespondence TU-154M Pulkovo je lepší poslouchat na sluchátkách. Ten, který má v podkresu rekonstrukci z Flight Simulatoru (klobouk dolů - opravdu povedená rekonstrukce), je lépe zřetelný. Druhý, který ukazuje veškeré vlastnosti letu je se záznamem zvuku v o něco horší kvalitě. Od katastrofy dodnes se mi nepodařilo rozluštit ani 20% záznamu mluveného slova. Ale na prvním video jsou titulky... Objevil jsem to nedávno a ještě neměl čas to pořádně projít. I kvalita titulků je děsná...
19. září 2011 v 01:13
gema
dobrou
19. září 2011 v 01:12
Admin
Gema? To mluvíš o TU-154 asi. Taky si myslím, že je to chyba autopilota. Jinak by nikdo snad nezvedal při snížení rychlosti čumes nahoru - to dělá AP. Ale vypnout ho je cvaknout dvouma čudlíkama...
19. září 2011 v 01:09
Admin
MAK mlčí a já zítra vstávám, ne na anglinu, ale IT-dozor. To mě nebaví, ale je to třeba. Tak dobrou a nechť tyto stránky pomáhají všem, kdo se chce dozvědět více o letectví. I zcestné úsudky jsou postupným osvojováním-si pojmů a fyzikálních zákonů. A ty jsou pro každého stejné. Pokud A. zjistíš něco nového, budu snad na noťasi. Nebo to dej do Aktualit sám, jestli budeš mít náladu. Dobrou noc Tobě i všem ostatním.
19. září 2011 v 01:04
gema
Категория происшествия катастрофа
Фаза полета Горизонтальный (крейсерский) полет
Установленные причины АП ошибка экипажа, погодные условия
19. září 2011 v 01:02
Admin
Njn...
19. září 2011 v 01:02
gema
Ono se to vždycky povídá když to člověk nemusí řešit, to je jak o tom generálovi po boji
<< na začátek | < předchozí   | ... 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... |   další > | na konec >>