Diskuzní fórum:Letecká doprava, zajímavosti a odborné rozbory nehod - www.aerotransport.cz
Diskuzní fórum
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah uveřejněných příspěvků. Vyzýváme tímto všechny uživatele fóra, aby své příspěvky situovali k určitému tématu a vyhýbali se především rasovým a etnickým urážkám, dále nehodnotili vyznání víry a své komentáře koncipovali v rámcích slušného vyjadřování. Zároveň diskusní fórum neslouží k šíření pomluv, které mají osobní ráz a zjevně nesouvisejí s tématem stránek. Za pochopení a dodržování pravidel vám děkuje redakce. Nevhodné příspěvky mohou být odstraněny administrátory.
2. listopadu 2014 v 15:08
Aladino
Zbyňku, hledal jsem to, ale nikde jsem nic nenašel. Zkus ještě kontaktovat někoho z LAA ČR, třeba si někdo vzpomene - fandů pro malá letadla je tam spousta.
16. října 2014 v 13:44
Zbyněk
Nemá někdo informace ohledně letecké nehody u Poříčan/Kounic někdy kolem roku 1923-25?Prý dvouplošník?Snad letící z Prahy.Děkuji za případné info.Z
11. září 2014 v 17:10
Admin Michal
Ростов - Да, да, да, ничего. Мы ничего не видим.
Днепропетровск - Хорошо, мы сейчас им звоним.
--- Toto je opravdu, dle mého názoru, jako by nám hodli něco typu kostičky pro pejska. Tato konverzace je obsažena na 15. listě oficiální nizozemské zprávy. Doufám, že Malajsie spolu s Austrálií budou více seriózní k široké veřejnosti.
11. září 2014 v 17:06
Admin Michal
Ростов - Нет, похоже, что цель начала распадаться.
Днепропетровск - На наши вызовы он тоже не отвечает.
Ростов - И не отвечает на вызовы, да?
Днепропетровск - Да. И мы его пока не видим. Мы их развернули, они подтвердили и…
Ростов - И это все, да?
Днепропетровск - И он исчез.
Ростов - Подождите, я спрошу.
Днепропетровск - Вы ничего не наблюдаете на радаре?
&
11. září 2014 v 17:05
Admin Michal
13-21-10. Днепропетровск - Малайзийский один семь, вы меня слышите? Малайзийский один семь, Днепропетровская вышка.
13-21-36. Днепропетровск - Малайзийский один семь, Днепропетровская вышка.
13-22-02. Днепропетровск - Малайзийский один семь, Днепропетровская вышка.
13-22-05. Ростов - Слушаю вас, это Ростов.
Днепропетровск - Ростов, вы наблюдаете малайзийский (лайне
11. září 2014 v 17:04
Admin Michal
на связь с экипажем самолета после катастрофы. Затем специалист связался с российским диспетчером из Ростова-на-Дону.
13-19-49. Днепропетровск - Малайзийский один семь, в связи с траффиком следуйте в точку Romeo November Delta (RND).
13-19-56. Днепропетровск - RND, Малайзийский один семь.
13-20-00. Днепропетровск - Малайзийский один семь, после точки RND ожидаемое направление TIKNA.
11. září 2014 v 16:57
Admin Michal
9 сентября 2014, 15:16 (мск) | Политика | «ТВ Центр»
Обнародованы переговоры диспетчеров во время крушения Boeing
Среди прочего, в докладе приведена расшифровка переговоров диспетчеров в момент крушения авиалайнера. С ней можно ознакомиться на 15-ой странице отчета. Как следует из переговоров, диспетчер из Днепропетровска безуспешно пытался выйти
11. září 2014 v 16:55
Admin Michal
Konverzaci mezi Dněpropetrovskou věží, MH17 a Rostovem jsem nezveřejnil záměrně. Dle mého soudu se nejedná o věrohodnou informaci, protože již bylo řečeno, že záznam z obou palubních zapisovačů končí v moment zasažení stroje smrtonosnou zbraní, která zcela zničila letoun. Nemohlo tedy být známo, jak mezi sebou komunikovali řídící letového prostoru, protože pozemní záznam byl údajně zničen a nejednalo se tedy o informace z černých skříněk letadla. Nicméně originál, včetně zdroje, dávám jako zajímavost do diskusního fóra. Překládat to nebudu, kdo umí rusky, není tam nic složitého a kdo neumí, použije překladač a bude akceptovat jeho nepřesnosti.
10. září 2014 v 16:44
Faniya
Predem se omlouvam za hybi, neisem ceska. Tento sait sledui iz dlouho. Je speceficky tim ze rozebira odborne a detalne vse neenom katastofy. Je tu mozna neomezena diskuze a informace jsou z ruznih stran a toho si vazim. Dekuji Vam vsem za moc zaimavy materialy a nezavisle zamereni stranek. Obektivity si cenim neivice.
27. srpna 2014 v 00:28
Aladino
Malaysia pořád mlčí o svých letadlech?
3. srpna 2014 v 20:09
Pavel Horáček
Nemůžou za to ani USA, ani Rusko... Všechno je to koupený, dokonce i aerolinky. A kdo vládne světu? Bankéři - pár vyvolených na této planetě. My všichni jsme pro ně jenom loutky v tomhle světě papírků, které dávno nemaj svou hodnotu. Tiskne se jich víc, než je kryto. O co jim jde, když už všechno maj? Ale to se omlouvám, není k tématu.
3. srpna 2014 v 07:08
KKK2
A naposled k tématu - sestřel kanonem je - pokud by to nebyl "útok na Putinovo letadlo", okamžitý chaotický nápad zmagořelého ukropilota - ale plánovaná akce na internacionalizaci konfliktu, je neskonale výhodnější než raketami, ať již Buk nebo AA z letadla. Munice do kanonu nemá výrobní čísla (až na moderní s elektronickými přibližovacími zapalovači) a všude se jí válejí haldy. Nedá se zpětně vystopovat. A na útok stačí jeden pilot a jeden maník na ATC ve Varšavě nebo Kyjevě, který pošle MH17 jako medvěda před posed. Proti tomu při sestřelu Bukem je potřeba celá osádka kompletu, doprava, adjustace, ... a letadlo odletí a někde přistane a nikdo nic neví.
3. srpna 2014 v 06:58
KKK2
Ohledně těch dalších věcí - pozůstalí a počet míst, ... pozůstalí byli dokonce i na místě trosek - například nějací manželé z Austrálie ... je spousta zmínek o smutečních shromážděních v Holandsku a jinde atd. ... v tom vidím klasické vyrábění konspiračních teorií Velkým bratrem, sloužící pro zakrytí pravdy - protože každý, kdo neuvěří oficiální verzi bude vypadat jako blázen. .... sestřel kanonem, Aštar Šeran, vermírní lidé, chemtrails, ...
3. srpna 2014 v 06:49
KKK2
Ohledně AA raket na stíhačkách. R-60M je nesmysl - je jenom tepelně naváděná (ačkoliv existuje verze R-60KM - "kurzirovanaja" - která umí radiopovelové koncové navedení i jinam než na motor). R-27 i novější R-73, R-77 také - všechny mají moderní "tyčové" hlavice, které působí úplně jinak - rozřežou letadlo na kusy (v případě většího cíle a přibližovacího zapalovače), umí útočit i na kabinu pilotů, ale mechanismus zničení je pomocí té tyčové hlavice, což pak vypadá úplně jinak.
3. srpna 2014 v 06:43
KKK2
Su-25 není podmínkou - uvedl jsem to jen proto, že je to fyzicky možné, ačkoliv to popírají - dostup je 7k oficiálně jen kvůli tomu, že nemá přetlakovou kabinu (za WWII létali běžně do 12k jen s kyslíkem také). Výkonově na to letadlo má bez problémů, zaměřovač (gyroskopický s počítačem, laserovým dálkoměrem a autopilotem pro útok se stabilizací záměrného bodu na cíl) to má také. Su-27 či Mig-29 je samozřejmě také možný, zmíněné dva střední body zásahu mohly vzniknout dvěma dávkami z GŠ-30-1 - místo jedné delší z dvojkanonu GŠ-30-2.
3. srpna 2014 v 04:20
Admin Michal
Ano, pokud by někdo střílel rraketou BUK, tak systém maskuje jak před útokem, tak i po něm. A ne, že se bude náklaďák s BUKama exhibicionisticky prohánět územím, které patří UKRAJINSKÉ armádě. BUK je pouze mediální odvádění pozornosti. Ale na to jsou média profíci. Copak se někdo zajímá o vyšetřování MH370? To je větší průser, řekl bych. A kde jsou truchlící pozůstalí obětí MH17? Proč se na palubu tohoto letu již nedostali 2 manželé, když Boeing 777-2H6ER měl údajnou kapacitu 305 lidí včetně posádky? Ještě 7 míst tam tedy bylo volných. Byl ale vypraven paralelní let společností KLM, tímže typem letadla. Ten doletěl v pořádku, včetně zmíněného manželského páru. Proč se o tento let nikdo nezajímá? Kolik v něm bylo přepraveno cestujících?
3. srpna 2014 v 03:52
Admin Michal
KKK,KKK2 - díky za profesionální rozbor. Mám tentýž názor s rozdílem, že připouštím útok nikoliv Su-25, ale spíše Su-27 - to by vysvětlilo i možnost "rychlých střel", které se podobají zásahu rakety BUK. Mohl to být i obdobný MIG. Koneckonců v jednom článku jsem narazil na zmínku Su-25, ale jako ilustrační foto byl použit Su-27. Rychle se celý článek ztratil. Myslím, že to byl právě článek "doznání se" pilota, že Boeing osobně sestřelil. Tohoto článku nejsem autorem, jak je vidět i pod ním. Změnil jsem jen ilustrační foto na Su-25. Rychlé zbavování se důkazů je ukazatelem toho, že jde o figňu. Nyní čekáme na vyjádření se nezávislého mezinárodního týmu, co nového nám řeknou palubní automatické zapisovače z B772. Ale věřím tomu, že nic nového. Pokud je to blamáž od začátku, budou blámáží i černé skříňky. Momentálně pracuji na překladu a otitulkování zajímavého materiálu, který přinese jasnější světlo do celé záležitosti. Je mnoho vysoko postavených, kterým se to líbit nebude, ale jen naznačím. Nešlo o záměnu Boeingu za IL-96-300PU. Nestříleli Rusové, ani separatisté. Bylo nežádoucí, aby letoun dopadl na území Ruska (tam by vyšetřovací komise byla ihned, zde se válčilo a tak se mohlo navážet, fotit, kamuflovat a zametat). Odklonění letu bylo plánováno právě z důvodu, aby se Boeing nezřítil do Azovského moře a zároveň, aby se dalo co nejdéle protahovat vyšetřování. V pondělí by měl být materiál s českými titulky hotový.
3. srpna 2014 v 03:28
KKK2
cit. "Vše nasvědčuje tomu, že rozmístění hned několika raketových systémů BUK a poté jejich odvoz, byla jen kamufláž sestřelení letounu stíhacím strojem ukrajinské armády, ..."
Přesně tak. Celé to Bukování je klasická mediální operace. Psy-ops.
3. srpna 2014 v 02:48
KKK2
Zbývá dodat, že distribuce zásahů střelami z kanonu - je to těsně pod boční okno kabiny pilotů - ukazuje dva střední body zásahu, což by znamenalo buď dvě oddělené dávky nebo střelbu ze dvou hlavní - dvojhlavňový kanon. UA používá GŠ-30-2 na letounu Su-25. Ten má kadenci něco nad 2000 ran/min, tedy cca 30-40 ran/s.
Co a jak MH17 tím kanonem trefilo, je otázka, která se musí vyjasnit. Velmi brzy se najdou (pokud to do té doby junta nezbombarduje) střepiny z 30 mm střel a bude jasno.
Buk ani jiná raketa to nebyly, to je jistota. MH17 sestřelili leteckým kanonem 30 mm.
3. srpna 2014 v 02:41
KKK2
Každý terminární balistik bude s výše uvedeným rozborem souhlasit, stačí se podívat na internetu na archív fotografií ve vysokém rozlišení. Došlo to i inspektorovi OBSE, který ač ryzí amatér (novinář), zmínil "kulometnou palbu". Vědí to i jinde - například na vojenském serveru Palba.cz již několik dní soustavně BANují každého, kdo se jen zmíní o zásahu kanonem a pokusí se udělat balistický rozbor - ovšem mají tam asi 80 stránek diskusí na téma Buk Buk Buk. Vědí to i v novinách New York Times, protože k pohádce o Buku přidali tu jedinou fotografii potahového plechu (vpravo od kabiny pilotů, zasaženou zvenčí střepinami tříštivého granátu), která skutečně ukazuje zásah vysokorychlostních střepin s očekávanou charakteristikou - zejména odpaření barvy kolem impaktu a natavení kovu v několikanásobku průměru střepiny/otvoru. A nakonec, fotku trosky ve vysokém rozlišení, která zachycuje tu jedinou oblast zásahu - výše zmíněnou oblast pod rámem bočního okna levé strany pilotní kabiny - z běžných mediálních serverů vymazali a nahradili ji fotkou v minimálním rozlišení - aby nebylo nic poznat.
Tedy, Velký bratr ví.